Stiger testene som normalt?

E-40449055

Flørter med forumet
Hei,

Jeg trenger litt hjelp fra dere som har fått positive tester. Jeg er nå 13 dpo og mener jeg fikk min første svak positiv 12 dpo. Men det jeg lurer på er om den fortsatt ser veldig svak ut eller om det er bare jeg som ikke ser noe særlig stigning. Etter det jeg har hørt så burde hcg stige litt hver dag, tar jeg feil?

Dpo 12 er tatt på morgningen(i går)
Dpo 13 er tatt på morgningen (idag)
Og siste dpo 13 er tatt i ettermiddag (idag)
IMG_3781.jpegIMG_3794.jpegIMG_3795.jpeg
 
Disse testene er ikke lagd for å sammenlikne. Det er uansett best å sammenlikne annenhver dag, da hcg doblet seg hver 48 time. Urinkonsentrasjon kan også variere. Helt vanlig å til og med få svakere streker noen dager. Se midt bilde under - jeg er nå 28+1, men trodde jeg mistet rundt 16 dpo
 

Vedlegg

  • IMG_0151.jpeg
    IMG_0151.jpeg
    799,1 KB · Visninger: 7
Disse testene er ikke lagd for å sammenlikne. Det er uansett best å sammenlikne annenhver dag, da hcg doblet seg hver 48 time. Urinkonsentrasjon kan også variere. Helt vanlig å til og med få svakere streker noen dager. Se midt bilde under - jeg er nå 28+1, men trodde jeg mistet rundt 16 dpo
Oki, takk for svar :) er første graviditet som jeg har veldig lyst til at skal gå bra. Så ble litt stressa :laughing002
 
Oki, takk for svar :) er første graviditet som jeg har veldig lyst til at skal gå bra. Så ble litt stressa :laughing002
Det skjønner jeg! Test i morgen igjen så vet du nok mer. Og om den er sterkere ville jeg sluttet og teste og betegne deg selv gravid inntil det motsatte er bevist :Heartred
 
Back
Topp