Sti på øyet...

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
Noen som har hatt dette??

Begynte å få vondt på øyet lørdagen forrige helg, så den mandagen gikk jeg til legen, fikk pencilin for det var tårekjertelbetennelse.. gikk 2 dager og kulen og håvenheta på øyenlokket ble mindre. Også ble det bare værre..Igår var jeg på legevakta, og de sa det var sti på øyet... noe med at en kjertel i øyenlokket ikke klarer å tømme seg, så når jeg løfter opp øyenlokket, ser jeg DEN kvisa på innsiden av øyenlokket...

Fikk dråper og salve på legevakta, men synes ikke det hjelper... er rimelig lei av å føle meg ufresh pga et håvvent og rødt øyenlokk...

Noen som har hatt dette?? Og måtte dere til øyenlegen å få stukket/skjært hull på den kvisa?? Gjorde det vondt etterpå...?

mener mamma sa at hun hadde hatt slik en gang...
og hun syntes det var så irriterenes at hun klemte og klemte, og fikk til slutt hull på dritten.
da ble det borte.

ORIGINAL: vw*engel

mener mamma sa at hun hadde hatt slik en gang...
og hun syntes det var så irriterenes at hun klemte og klemte, og fikk til slutt hull på dritten.
da ble det borte.

Hmm, ja tror ikke jeg tør å klemme noe spess på den... For de kan visst komme pga bakterier og urenheter som kommer innpå øyet, så jeg tar minst mulig på det. Men googgla litt, og så noen skrev om enn varm klut som overhode mulig... Får prøve på det - så tror jeg egentlig jeg skal ringe legen i morgen, gidder ikke gå slik som dette... Også blir man jo hypokonder av å lese på nett, for en person som skrev en plass som hadde hatt en slik, fikk blodforgiftning pga den...(ohh yess, det kan jo skje meg også - klart??? )...... Farlig å lese på nett, man blir jo litt...ko-ko...

Jeg har vært veldi plaga med det tligere.. Hadde det flere ganger i året..Det er ikke mye godt, men går som regel over av seg selv..Du kan prøve å finne den øyevippa der betenelsen sitter å dra det ut, da tar det som regel kortere tid før det forsvinner..Jeg ga pokker i å bruke salva for den blei jeg dårlig av...

Back
Topp