Sti på øyet

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg går på veggen her. Må kjøre min mormor på butikken i dag, og har mest lyst til å grave meg ned. Å vise meg offentlig er det siste jeg har lyst til nå. Og vi skal på hytta i morgen, uten innlagt vann og strøm. Finnes det noen tips eller kjerringråd til å bli kvitt dævelskapen raskt??
b1c7c8fffe81c573e807ff957a894af0

Huff det ser ikke godt ut. Hadde bedt om dråper hos legen.

Oida, det der er den verste stien jeg har sett!
Jeg pleide å ha på aloe Vera.

Når jeg fikk sti på øyet, anbefalte de å legge te pose på øyet.. Eller varm klut.. Kjerringråd..:/ best å høre med legen tenker jeg

Så skikkelig vondt ut! Jeg pleier å få en sånn hvit tupp i nærheten av øyevippen. Hvis jeg får klemt ut denne er det borte dagen etter, men det er helt sikkert feil måte å gjøre det på.

God bedring!

Så skikkelig vondt ut! Jeg pleier å få en sånn hvit tupp i nærheten av øyevippen. Hvis jeg får klemt ut denne er det borte dagen etter, men det er helt sikkert feil måte å gjøre det på.

God bedring!
Det gjorde jeg å sist jeg fikk sti på øyet, og da var det nesten borte dagen etter og helt fin igjen etter et par dager :) Ellers har jeg bare fått råd om å ikke røre og ikke ha på noe sminke!

Få øyedråper eller salve hos legen. Man skal ikke drive å pelle på det.
Skyll også med saltvann før øyedråper.

Jeg tok på en varm klut sist og det hjalp veldig. Tok så varmt vann jeg kunne uten at det gjorde vondt. Lot kluten ligge på i 10 min

Jeg fikk råd fra en øyenlege en gang om å ta littegrann babyshampoo på en q-tips og stryke over.

Back
Topp