Zera Forumet er livet 9 Sep 2009 #1 Jeg vil sterillisere meg... hvordan går jeg frem da?? En tur til fastlegen, sier at jeg vil det, så ordner han resten eller?
Jeg vil sterillisere meg... hvordan går jeg frem da?? En tur til fastlegen, sier at jeg vil det, så ordner han resten eller?
Zera Forumet er livet 9 Sep 2009 #4 da ringer jeg legen i morga... blir 28 iår jeg, og fødd to unger så nå er jeg FERDIG! ! hehe
Puseline Elsker forumet 9 Sep 2009 #5 ORIGINAL: Zera da ringer jeg legen i morga... blir 28 iår jeg, og fødd to unger så nå er jeg FERDIG! ! hehe å jah, du så mye yngre ut på bilde:)
ORIGINAL: Zera da ringer jeg legen i morga... blir 28 iår jeg, og fødd to unger så nå er jeg FERDIG! ! hehe å jah, du så mye yngre ut på bilde:)
Zera Forumet er livet 9 Sep 2009 #6 ORIGINAL: Puseline ORIGINAL: Zera da ringer jeg legen i morga... blir 28 iår jeg, og fødd to unger så nå er jeg FERDIG! ! hehe å jah, du så mye yngre ut på bilde:) tar det som et komplemang[:)]
ORIGINAL: Puseline ORIGINAL: Zera da ringer jeg legen i morga... blir 28 iår jeg, og fødd to unger så nå er jeg FERDIG! ! hehe å jah, du så mye yngre ut på bilde:) tar det som et komplemang[:)]
Singlemom Gift med forumet 9 Sep 2009 #7 Her har gubben gjort det, mye enklere og billigere inngrep[:D]