Sterkt!

Emmy3

Glad i forumet
http://www.noroff.no/konkurranser/vinn-tur-til-new-york-canon-5d?view=entry&id=2&entryID=769

Oppfordrer til å stemme!

stemt[:(]

ORIGINAL: lindkva

ORIGINAL: SweetCherry

en stemme fra meg! Har sett hva en slik sykdom kan gjøre med en liten kropp [X(][X(]

Herreguuuuud [:(][:(][:(] Nå sitter jeg seriøst å sipper her [:(][:(][:(]
En kommentar som var skrevet under som beskrev det så bra :

Ett hjerterått bilde av en virkelighet ingen fortjener [:(] Deler på facebook så flere stemmer og har seff stemt selv!

Ja gror fort fram en klump i halsen av det bildet! Men syns det er så flott at en far velger å dele et sånt bilde med 'resten av verden', er en brutal virkelighet, men tror det hjelper de fleste å sette pris på gode ting og å huske på hva som virkelig er viktig i livet!

Må bare få si at det er et nydelig bilde!
Det er så viktig å sette fokus på de som må gjennom dette, både lille gutten og pårørende! Er alltid grusomt å se slike bilder, men noen ganger må vi minnes på virkligheten..
*sippe litt*

ORIGINAL: squakky

Må bare få si at det er et nydelig bilde!
Det er så viktig å sette fokus på de som må gjennom dette, både lille gutten og pårørende! Er alltid grusomt å se slike bilder, men noen ganger må vi minnes på virkligheten..
*sippe litt*

Helt sant squeek, viste det til T nå og han fikk frysninger å sa "for ett nydelig bilde".. Man glemmer ut slike ting her vi lever i vår egen boble(les:jeg)...

Stemt!!

ORIGINAL: Skorpion77

Stemt!!

[:(] uff, så fryktelig.. For en utrolig tapper liten pjokk [:(] Må dele dette bildet på face jeg også..

stemt [:(]

ORIGINAL: Ymi

Ja gror fort fram en klump i halsen av det bildet! Men syns det er så flott at en far velger å dele et sånt bilde med 'resten av verden', er en brutal virkelighet, men tror det hjelper de fleste å sette pris på gode ting og å huske på hva som virkelig er viktig i livet!

sign!

Back
Topp