Sterkere streker

Mamma til 2 gutter

Elsker forumet
I går fikk jeg svake streker og 1-2 uker på CB digital. Når kan jeg forvente sterkere streker? Tok tester i dag også, men syns ikke de er blitt noe sterkere. Kjenner jeg stresser litt pga det.
Her er dagens tester
b76fe0f45bf7680c75df4da75762a047.jpg

Last edited:
I går fikk jeg svake streker og 1-2 uker på CB digital. Når kan jeg forvente sterkere streker? Tok tester i dag også, men syns ikke de er blitt noe sterkere. Kjenner jeg stresser litt pga det.
Her er dagens tester
b76fe0f45bf7680c75df4da75762a047.jpg
Hei♡ hvor langt er du på vei? Jeg fikk 1-2 4+2 også testet jeg jeg 5+1 (?) Da var jeg 2-3:) ikke stress med det♡♡ alt er nok kjempe fint♡

Det er ikke alltid testene er gode til å vise stigning, rett og slett fordi det kan være ulik mengde fargestoff i dem. På billigstrimmlene jeg har tatt skjer det stadig vekk at jeg ikke får stigning fra en dag til en annen. Men jeg kan se stigning hvis jeg bare sammenlikner testene fra annenhver dag, om du skjønner? Hvis du bekymrer deg for stigning så er det beste å be legen om en hcg-blodprøve. Håper du får sterkere tester i kveld eller i morgen [emoji173]️

Og forresten, jeg syns ikke billigstrimmlene er veldig gode, jeg har tatt A1 ved siden av, og selv om de har høyere sensitivitet enn strimlene så har streken kommet opp raskere og tydeligere.

Jeg har det akkurat på samme måte.
Fikk positiv test for 2 dager siden, veldig svak strek og 1-2 på CB digital.
Tok en ny nå i stad, fortsatt ganske svak. Streken kommer ikke før på slutten av nedtellingstiden... Men den er der!

Tror vi må være tålmodige <3

Grunnen til at jeg er ekstra bekymret er at da jeg hadde kjemisk i mars så økte ikke testene, mistet da 3 dager etter ikm. Jeg har hatt litt ulike antall dager i de siste syklusene så er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, men er ca 40+3. Har ikke så mange tester igjen, men tar en ny i morgen. Kanskje jeg drar innom apoteket for å kjøpet flere også. Venter med ny digital til mandag eller tirsdag.

Grunnen til at jeg er ekstra bekymret er at da jeg hadde kjemisk i mars så økte ikke testene, mistet da 3 dager etter ikm. Jeg har hatt litt ulike antall dager i de siste syklusene så er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, men er ca 40+3. Har ikke så mange tester igjen, men tar en ny i morgen. Kanskje jeg drar innom apoteket for å kjøpet flere også. Venter med ny digital til mandag eller tirsdag.
Hvis du nylig har hatt en kjemisk og bekymrer deg tror jeg at jeg ville spurt legen om en hcg-blodprøve. Så får du det svart på hvitt og trenger ikke tolke streker.[emoji173]️

Hvis du nylig har hatt en kjemisk og bekymrer deg tror jeg at jeg ville spurt legen om en hcg-blodprøve. Så får du det svart på hvitt og trenger ikke tolke streker.[emoji173]️
Jeg rekker ikke å ta blodprøver i dag. Ellers hadde jeg gjort det[emoji4] Får bare vente å se[emoji4]

40+3? Skjønner ikke bekymringen :P

I dag var det sterkere strek[emoji4] Den øverste er fra i går og den nederste er fra i dag[emoji4]

e0815db1a48c88a29947fe3c48686585.jpg

Nå er jeg spent på den digitale[emoji4]

Back
Topp