Sterkere streker på kvelden

Jeg får mye sterkere på kvelden. Her er mine to i dag. Øverste er i morges, nederste er i ettermiddag.

ImageUploadedByBV Forum1443898564.029529.jpg

Ja det er mine også! Og i går kom det ingen sterkere strek på kvelden heller, men prøver å ikke bekymre meg ;)
Det er jo fortsatt en sterk strek der hehe.
Men gleder meg til etter ultralyd i uke 7!
Hvor mange dpo er du i dag? Jeg hadde noen dager med liten forskjell før det plutselig ble mye sterkere i går.

Det har vært likt her også:) behøvde heller ikke være kveld, bare i 11-12 tida var strekene mye sterkere enn om morgenen. Også selv om ikke urinen var samlet opp over 4 timer og konsentrert som på morgenen. Rart..

Neida, ser jo helt flotte ut de!:) mine heller ble ikke supertydelig sterkere for hver dag, men det kom liksom med noen hopp innimellom:) også alt ettersom når på dag jeg testet.

Jeg synes ikke dette ser dårlig ut :) det kommer jo til et punkt hvor det kreves mye hcg for at testene skal bli veldig mye sterkere. Tror ikke du trenger å bekymre deg! Våre rekker ser veldig like ut :)
Prøver å overbevise meg om det, men hjelper mer når andre sier det ;)
Vet jo veldig godt at en ikke skal bruke testene til å måle, men gjør det jo likevel hehe

Kjenner meg veldig godt igjen :) Tror jeg må slutte å teste snart...

Ja nesten så jeg gleder meg til jeg har fått 3+ på den digitale. Da kan du jo ikke teste lenger :p
Men fikk denne nå i ettermiddagen så da var det selvfølgelig ikke vits å bekymre seg.
image.jpg

9-10-11-12-13-14-14-15dpo ;)

Last edited:
Jeg har holdt meg unna digitale denne gangen. Den siste der er jo supersterk! Jeg tar siste test i kveld. Tror jeg :p

Ja de var ganske like mine ja :) gøy å se stigningen da! Er testene mine line sterke i morgen tror jeg at jeg også skal gi meg for denne gang. Bare ta den digitale jeg har igjen ;)

Sjekk denne fra i kveld da! Helt merkelig hvor mye sterkere kveldstestene er. Denne er etter 2 timer bare også.
ImageUploadedByBV Forum1443982241.252218.jpg

Back
Topp