Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi der var det jo kjempestor forskjell hehe. Ikke like stor forskjell her, men nestenJeg får mye sterkere på kvelden. Her er mine to i dag. Øverste er i morges, nederste er i ettermiddag.
Vis vedlegget 139312
Samme her! Går hele dagen og er bekymret og blir rolig etter ettermiddagstestenOi der var det jo kjempestor forskjell hehe. Ikke like stor forskjell her, men nestenhver morgen blir jeg litt stresset og hver ettermiddag beroliget
![]()
Jeg synes til og med testene mine om morgenen er hakket svakere enn de jeg hadde kvelden før!
Hvor mange dpo er du i dag? Jeg hadde noen dager med liten forskjell før det plutselig ble mye sterkere i går.Ja det er mine også! Og i går kom det ingen sterkere strek på kvelden heller, men prøver å ikke bekymre meg
Det er jo fortsatt en sterk strek der hehe.
Men gleder meg til etter ultralyd i uke 7!
Jeg synes ikke dette ser dårlig utEr 14 dpo i dag. Og føler de er enda svakere igjen i dag, men prøver fortsatt og ikke bekymre meg
Satser på at det tar seg opp etterhvert!
Vis vedlegget 139365
Prøver å overbevise meg om det, men hjelper mer når andre sier detJeg synes ikke dette ser dårlig utdet kommer jo til et punkt hvor det kreves mye hcg for at testene skal bli veldig mye sterkere. Tror ikke du trenger å bekymre deg! Våre rekker ser veldig like ut
![]()
Kjenner meg veldig godt igjenPrøver å overbevise meg om det, men hjelper mer når andre sier det
Vet jo veldig godt at en ikke skal bruke testene til å måle, men gjør det jo likevel hehe
Jeg har holdt meg unna digitale denne gangen. Den siste der er jo supersterk! Jeg tar siste test i kveld. Tror jeg![]()