Sterkere strek?

Atila

Glad i forumet
Assistert-jentene
♡Julekulene 2021♡
Kan se ut som jeg er blitt gravid igjen, og er utrolig takknemlig og glad for det. Men er redd det skal gå galt og bli SA denne gangen også. Selv om testene ser finere ut nå enn forrige gang. Noen som vet om siste strek burde blitt sterkere? :sorry: Eller blir strekene noen gang sterkere enn kontrollstreken?
 

Vedlegg

  • B6444CC0-A60A-4BA2-AA3B-499AA2F46711.jpeg
    B6444CC0-A60A-4BA2-AA3B-499AA2F46711.jpeg
    40 KB · Visninger: 77
Kan se ut som jeg er blitt gravid igjen, og er utrolig takknemlig og glad for det. Men er redd det skal gå galt og bli SA denne gangen også. Selv om testene ser finere ut nå enn forrige gang. Noen som vet om siste strek burde blitt sterkere? :sorry: Eller blir strekene noen gang sterkere enn kontrollstreken?

16DPO ser ut til å ha doblet seg siden 14DPO:)
 
16DPO ser ut til å ha doblet seg siden 14DPO:)

Sant det, takk:) Hengte meg litt opp i at jeg vil ha så sterk strek som mulig. Glemte litt at den skal bli sterkere annenhver dag, og ikke nødvendigvis sterkere hver dag.
 
Sant det, takk:) Hengte meg litt opp i at jeg vil ha så sterk strek som mulig. Glemte litt at den skal bli sterkere annenhver dag, og ikke nødvendigvis sterkere hver dag.
Kommer vel også til å være avhengig av hvor mye vann du drikker, så blir vanskelig å sammenligne. Men det ser jo bra ut :happy::joyful: så spennende!
 
Kan se ut som jeg er blitt gravid igjen, og er utrolig takknemlig og glad for det. Men er redd det skal gå galt og bli SA denne gangen også. Selv om testene ser finere ut nå enn forrige gang. Noen som vet om siste strek burde blitt sterkere? :sorry: Eller blir strekene noen gang sterkere enn kontrollstreken?
Jeg fikk aldri det, siste test 19 dpo eller noe. Er i dag i uke 19:happy:
 

Vedlegg

  • 1924BA33-B78C-4E14-B870-5834C67AF5E5.jpeg
    1924BA33-B78C-4E14-B870-5834C67AF5E5.jpeg
    38,8 KB · Visninger: 34
Strekene er kjempefine! Pust med magen ❤ Min erfaring er at makesure gir tidligere og tydeligere streker enn flere andre merker, men at de etterhvert er mindre sterke enn feks babyplan. Gratulerer med spire i magen ❤
 
Jeg synes du har sterkere streker enn det jeg hadde på 16dpo - og jeg er 15 uker på vei i morgen. :)

Ikke tenk på styrken, det er så mye som kan spille inn på testen; og hvordan hCG oppfører seg er individuelt (det skal øke, men i forhold til hvor raskt det stiger osv).
Strekene dine ser fine ut. Du er gravid! Nyt det ♥️

Gratulerer så mye :)

(Jeg fikk forresten ikke 2-3 før 4+2, så.. :) )
 
Kommer vel også til å være avhengig av hvor mye vann du drikker, så blir vanskelig å sammenligne. Men det ser jo bra ut :happy::joyful: så spennende!

Ja det har vel litt å si det også, selv om alle er fra morgenurin da :) Nesten litt for spennende!
 
Jeg fikk aldri det, siste test 19 dpo eller noe. Er i dag i uke 19:happy:

Takk for at du delte bilde! Og gratulerer med å være gravid i uke 19, må være fantastisk å ha kommet så langt! Godt å vite at teststreken din aldri ble sterkere enn kontrollstreken:) Jeg er uansett tom for strimmeltester nå, vurderer å ikke kjøpe nye heller, blir jo halvgal av dette. Har en 2-pk digital igjen, som jeg skal vente med.
 
Strekene er kjempefine! Pust med magen ❤ Min erfaring er at makesure gir tidligere og tydeligere streker enn flere andre merker, men at de etterhvert er mindre sterke enn feks babyplan. Gratulerer med spire i magen ❤

Takk for påminnelsen! Er litt dårlig på dype pust om dagen :hilarious: Tusen takk :Heartred
 
Jeg synes du har sterkere streker enn det jeg hadde på 16dpo - og jeg er 15 uker på vei i morgen. :)

Ikke tenk på styrken, det er så mye som kan spille inn på testen; og hvordan hCG oppfører seg er individuelt (det skal øke, men i forhold til hvor raskt det stiger osv).
Strekene dine ser fine ut. Du er gravid! Nyt det ♥️

Gratulerer så mye :)

(Jeg fikk forresten ikke 2-3 før 4+2, så.. :) )

Å, da er det kanskje håp for meg også! Tusen takk, gratulerer til deg også:Heartred:) Skal gjøre mitt beste for å nyte det, men samtidig føles det så utrolig skummelt..
 
Vet alt om hvor skummelt det er! Mitt beste tips jeg fikk som jeg sender videre er; du kan ikke gjøre noe til eller fra. Noen mister selv om testene har helt normal progresjon. Du er gravid akkurat her og nå - og forhåpentlig i maaaange mnd til:Heartred Gratulerer!
 
Vet alt om hvor skummelt det er! Mitt beste tips jeg fikk som jeg sender videre er; du kan ikke gjøre noe til eller fra. Noen mister selv om testene har helt normal progresjon. Du er gravid akkurat her og nå - og forhåpentlig i maaaange mnd til:Heartred Gratulerer!

Tusen takk:Heartred Det er helt sant, det er ikke noe jeg får gjort til eller fra.. Håper bare så inderlig den sitter helt til termin!
 
Back
Topp