Sterkere mens smerter etter sterilisering?

MiaDenPia

Elsker forumet
Etter jeg steriliserte meg for noen 0r siden får jeg så sterke mens smerter att det er helt f...

Eneste som hjelper er voltarol .. dog idag lytta jeg ikke på kroppen og lot det gå for lenge mellom tablettene.... fy og vondt det gjør....

Er det normalt ? Varer i 2-3 dager

Huff, håper virkelig ikke det er vanlig. Har nettopp sterilisert meg og menssmertene var ille nok før

Min gyn er imot sterilisering av kvinner pga faren for slike ettervirkninger. Det er visst ikke godt nok dokumentert i Norge, men har lest at mange ikke er fornøyd pga sterke magesmerter, menssmerter og kraftigere blødninger. En kjapp runde på Google gjorde at jeg ikke kommer til å ta den sjansen.

Sliter med det samme etter sterilisering- blør kraftig i 2 uker(såpass mye at jeg blir blodfattig og jernmangel) og store smerter!

Jeg har planer om å sterilisere meg, men hvis det ender opp med enda sterkere blødninger og smerter, så tror jeg ikke at jeg vil det. En god venninne gjorde det, og fortalte meg nylig at hun også hadde hormonspiral i tillegg for pga blødninger og smerter. Det overrasket meg veldig. Og når jeg leser at flere erfarer det samme, så tror jeg at jeg står over.

Jeg holder smertene i sjakk med å ta voltarol tre ganger daglig i ca 2 -3 dager .... tar jeg voltarol regelmessig merker jeg lite til smertene

Jeg har ikke fått noen som helst bivirkninger av å sterilisere meg, alt er som før både smerter og uregelmessigheter.

Ingen erfaring men fikk en tankevekker om jeg skal vurdere dette senere eller ei.. :o tåler ikke hormonell prevensjon

Back
Topp