Sterke stikk i skjeden

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Noen som kjenner til svært sterke stikk i skjeden etter sex?
Modning?

Koste oss litt i går kveld ... hehe... så godt det lar seg gjøre nå :P
Og ble vel til at vi hentet litt inspirasjon fra "rikshospitalets sexoppskrift for å få i gang fødsler".. hehe..

En god del kynnere etterpå og sterke sterke stikk høyt oppi skjeden også flere timer etter utover natten.. Tenker det kanskje kan ha gitt litt modningseffekt...?!

Har ikke vært borti det, men satser på at det er modning som foregår :happy119

Har de samme stikkene, bare ikke etter sex. her i huset tør ikke manenn røre meg lenger, redd han skal "treffe" babyen :laughing002
Men jeg har ofte fått de, skikkelig knivstikk, og nevnte det for jordmor som sa at det mest sannsynligvis er press på mormunnen, fordi barnet nå ligger såpass langt nede, så det er et modningstegn på at ting er rett rundt hjørnet :happy093

Har de samme stikkene, bare ikke etter sex. her i huset tør ikke manenn røre meg lenger, redd han skal "treffe" babyen :laughing002
Men jeg har ofte fått de, skikkelig knivstikk, og nevnte det for jordmor som sa at det mest sannsynligvis er press på mormunnen, fordi barnet nå ligger såpass langt nede, så det er et modningstegn på at ting er rett rundt hjørnet :happy093

Spennende!
Ja har en følelse av at ting er rett hjørnet her nå og har oppfattet de stikkene som om han på en måte presser seg ned.. Litt som om det snaaaaart/neeeesten går hull på en hinne. Forklarer det til mannen som om en vannballong som tøyes og neeeeeesten sprekker - dårlig sammenligning kanskje, men det er litt sånn det føles :P

Husker sist vannet gikk hadde jeg den følelsen noen sekunder før vannet kom.. så kan jo være noe i forklaringen min ;)

Ja har det slik her og,har holdt på å prøve ut riksens oppskrift vi og,men det hjelper ikke her.....:-P
Har prøvd i nesten to uker.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har en venninne som fikk sterke stikk i underlivet, så gikk vannet samme kveld, og barnet født rett etterpå ;) Lykke til!!

Har hatt sånne sterke stikk jeg også i ca 1 uke men ikke i spesiell sammenheng med sex.

Oppskrift fra riksen? Kan den deles med oss som ikke har oppskrift på annet enn sjokoladekaker og muffins?? :-)

Ja har det slik her og,har holdt på å prøve ut riksens oppskrift vi og,men det hjelper ikke her.....:p
Har prøvd i nesten to uker.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Plutselig hjelper det vettu ;)
Fant ut vi måtte prøve den ut etter jeg fant den på nettet... Og går jo an å gjøre det til noe litt koselig også, ikke bare plikt :) hehe

Har en venninne som fikk sterke stikk i underlivet, så gikk vannet samme kveld, og barnet født rett etterpå ;) Lykke til!!

Takk :)
Hatt sånn en stund, når lille beveger seg masse masse, men ekstra sterke etter sex. Svetter skikkelig til og måtte rope litt ut. Vondt! Og rar følelse.. Så vi får se om vannet plutselig går i sammenheng med et skikkelig sånt stikk :P

Hatt stikninger i flere mnd jeg også, sikkert et tegn på at det begynner å skje saker og ting hos deg nå ;) spennende!

hehhe awesome! :P kult at det finnes en oppskrift på dette også ;) hehe

Jeg har også hatt stikninger til og fra i flere uker, kommer ofte på kvelden, og spesielthvis jeg har vært veldig aktiv, men ikke alltid det blir trigget av noe spesielt.
Og har foreslått sex noen ganger i det siste, men her er visst også gubben redd! ;) Går jeg over termin får jeg virkelig teste forførerinne-evnene mine, og se om jeg klarer å få ham til å "glemme" babyen inni kulemagen! hahaha

Back
Topp