Sterke sterke smerter

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Noen andre som sliter med sterke sterke menssmerter nederst i magen og korsryggen? Hva kan det eventuelt komme av?

Venter ei prinsesse i august <3

Rier? :p

Fødselen starter gjerne med menslignende smerter i magen og korsryggen. Hvis smertene kommer og går regelmessig må du ringe føden med én gang!

Hvor lenge pleier det å være sånn før fødselen er ordentlig i gang event ?
Er jo litt tidlig med en fødsel nå egentlig da :/

Ved sterke smerter ville jeg uansett tatt en tlf til jm/lege/føden, bedre med en sjekk for mye enn en for lite.

pratet akkurat med jm.. hun ville jeg skulle ta tida mellom hver gang, og hvor lenge de varte... så ville hun at jeg skulle ringe inn til føden etterhvert hvis det ikke ga seg, sånn at jeg kunne komme inn på en undersøkelse.. hu sa at hu var redd det kanskje kunne være starten på ting, og syntes det var litt tidlig. så måtte følge nøye med på klokka og ikke nøle med å ringe føden utover dagen

Oi. Vi får håpe det er "falsk alarm" denne gangen. Du får høre på din JM, de er rutinerte folk :) Har det holdt på slik lenge hos deg?

Krysser fingrene for at det stopper opp og ikke kommer tilbake før om 4-5 uker ihvertfall! :)

Huff å huff. For tidlig enda ja. Håper det har sluttet. Å husk, ikke nøl med å ring føden om det tar seg opp igjen!!

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Håper du har en rolig natt uten smerter! Det er ikke noe alright å gå med slike smerter så tidlig!

Back
Topp