Sterke spark!

I natt etter vi hadde lagt oss, så ble det veldig aktivitet i magen, og vi kjente det faktisk utenpå også!!:D♡ Ikke hardt, men akkurat som et litr knips♡♡ Jeg tror dette blir en rockebaby, veldig mye aktivitet under konsertene i går også (er på Trollrock):p
Ååå så kjekt!! Her også lå vi i går kveld og kjente på voldsomme bevegelser og spark! Veldig kjekt når pappaen faktisk kunne kjenne det! :D selvom han nesten ikke tror på det selv siden det er ganske tidlig og mangen sier det er umulig. Men jeg er 100% sikker uansett hva noen sier :p i starten var jeg litt usikker, men nå er det så sterke bevegelser at det nesten gjør vondt innimellom.

Herlighet!! I går kveld når jeg la meg, var han/hun så aktiv inni der! Lå lenge og koste meg med å kjenne på sparkene. I forrigårs var de ikke noe særlig med spark, så det var fantastisk <3

Jeg ligger om kveldene og morningene å prøver og kjenne etter noe bevegelse nå. Kjenner noe svakt av og til, men lar meg ikke tro på at det er jenta mi før de blir mer tydelige :p

Så heldig dere er! :) Jeg er 15 uker imorgen å 3gangs, å ikke kjent bobler engang :( Hørte hjertelyd hos lege på fredag så vet at alt er greit, men det blir sååå betryggende å kjenne bevegelse. Med nr 2 kjente jeg bevegelse daglig i uke 16+

Nå er jeg sikker på at det må være bevegelse jeg kjenner! De begynner å bli tydligere og spesielt på kvelden når jeg legger meg for å lese før jeg skal sove kjenner jeg boblene :p akkurat nå kjente jeg fiskehalen som ofte blir beskrevet! :D

Jeg har kjent noen små bevegelser fra uke 13, men nå har jeg kjent masse liv daglig fra uke 17 :Heartblue Det er så godt å kjenne det nå som hysteriske meg er på ferie uten dopleren ;)
Pappaen har ikke kjent noe utenpå magen, men regner med det kommer seg når han får bedre tid til å ligge i ro og kjenne etter når vi kommer hjem.

Back
Topp