Sterke spark!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
For en uke siden begynte jeg å kjenne bevegelse og litt små spark som jeg var litt usikker på, men nå i helgen har det vært helt ekstremt! Jeg skvetter til når jeg kjenner mini sparke! :p i går kveld tror jeg faktisk pappaen kunne kjenne det når han lå hånden på magen. Han var litt usikker siden det var veldig svakt, men jeg kunne jo kjenne det klart og tydelig uten tvil! :D utrolig kjekt og litt skummelt :p førstegangsgravid... :)
Er forresten 16+4 i dag :D

Så morro :-D jeg troor jeg har kjent litt spark men vet ikke helt, er vel ikke i tvil når jeg begynner å kjenne det oftere! Så spennende ;) førstegangs jeg også, 14+2 i dag bare da

Det er en veldig spesiell følelse! Tror tidligere idag så sparket babyen mot blæren min. Jeg satt i bilen og sa æææ æææ hva skjer nå? Hva er dette?? :p haha akkurat som noen presset og presset mot blæren. Det var ubehagelig, men så lenge det er babyen så er det bare gøy! :D foreløpig ihvertfall :p hehe

Ja nå er det bare gøy, om 6 mnd er vi sikkert glad det er over, og når den lille vokser savner vi det sikkert litt igjen :-P

Jeg er 15+1 i dag og er sikker på at det bare må ha vært vanlig luft jeg har kjent bevegelse av :p

Ikke for å være gledesdreper, men man kan ikke kjenne spark så tidlig! De har jo ikke lenger bein enn 2 cm. Men den kan jo ha beveget seg masse :) det kjenner jeg. Men ingen spark enda.

Man kan kjennespark så tidlig ja. Jeg kjente bevegelser fra uke 12 sist og uke 17 kjente bf spark fra utside. Så til og med på oul at det jeg følte var spark var spark og ikke bevegelser. Så det spørs nok mye fra gravid til gravid og baby til baby om når man kjenner spark og hvor hardt dem sparker..

Å som jeg gleder meg. Her om dagen kl 02.30 kunne jeg kjenne ett tydelig spark. Var da 13+2. Men ikke noe etter det. Er jo litt tidlig men begynte i uke 15 sist. Og jo man kan s kjenne spark Så tidlig. Det kommer jo ann på hvordan babyen ligger og hvor morkaka er. Er jo forskjell fra svangerskap til svangerskap og ingen mennesker er like. Jeg bærer tydelig utenpå og da kjenner jeg ting veldig godt. Ser ikke gravid ut bakfra og hoftebeina mine stikker ut. Sånn at det hele mitt forrige svangerskap også.

Min mann fikk kjenne spark i går, 3 små dylt i handa.. Det var flaks han hadde handa der da ho/han drev å sparket :D!! <3 jeg har også fått kjenne de, med handa. Engelske meg til de ble oftere og oftere <3

16+6 i dag

Ja nå har jeg ikke kjent spark siden jeg skrev dette og jeg savner det skikkelig! Vil bare ligge og kjenne etter hele tiden :p jeg kan kjenne tydelig hvor babyen ligger og flytter på seg. En hard klump som plutselig stikker ut og plutselig borte og plutselig et annet sted :)

Ja nå har jeg ikke kjent spark siden jeg skrev dette og jeg savner det skikkelig! Vil bare ligge og kjenne etter hele tiden :p jeg kan kjenne tydelig hvor babyen ligger og flytter på seg. En hard klump som plutselig stikker ut og plutselig borte og plutselig et annet sted :)

Ja, er bare noen få spark om dagen her enda, men i gårkveld var det rekord mange spark, er så fantastisk <3 <3

Tror gubben kjente bevegelse Igår kveld :) ikke spark men en bevegelse:)
Så deilig :)

I dag har jeg kjent mer. 13+5. Trur den hikka før i dag. Min datter gjorde det aldri men utfra hvordan folk sier det kjennes ut så var det det. Litt artig i grunn. Så i dag har kjent mye liv. Finner ikke hjertet med doppleren men den har blitt litt gal. Det bare spraker i den.

Troor kanskje jeg kjenner bobling, føler det er det, men usikker, er 14+2. Og mitt andre barn. På tidlig ul sa jordmor at morkaka lå foran så jeg ville antakeligvis kjenne liv seint, det gjorde jeg som førstegangs og da, uke 20-21. Men tenker det er mer de tydelige sparkene som vil vente på seg da☺️

Er 16+4 nå, og har kjent masse spark :) de første tegna til bobledprekk fikk jeg i uke 12, så har det bare blitt mer og sterkere :) jeg er førstegangs, så det er absolutt mulig :) min ligger mot venstre, for det er der jeg kjenner det somregel, men den driver å snur seg også, og gjemmer seg langt nede hvis jeg dytter på magen :)

For en uke siden begynte jeg å kjenne bevegelse og litt små spark som jeg var litt usikker på, men nå i helgen har det vært helt ekstremt! Jeg skvetter til når jeg kjenner mini sparke! :p i går kveld tror jeg faktisk pappaen kunne kjenne det når han lå hånden på magen. Han var litt usikker siden det var veldig svakt, men jeg kunne jo kjenne det klart og tydelig uten tvil! :D utrolig kjekt og litt skummelt :p førstegangsgravid... :)
Er forresten 16+4 i dag :D
Så koselig. Jeg kjente litt spark for noen uker siden. Nå er jeg 16+2 og kjenner ingenting. Ut ifra ul i uke 12 så ligger livmoren foran så jeg tror det er derfor jeg ikke kjenner noe nå. Magen vokser veldig fort så jeg regne med alt er ok

Så koselig. Jeg kjente litt spark for noen uker siden. Nå er jeg 16+2 og kjenner ingenting. Ut ifra ul i uke 12 så ligger livmoren foran så jeg tror det er derfor jeg ikke kjenner noe nå. Magen vokser veldig fort så jeg regne med alt er ok
Ja alt er nok i sin skjønneste orden! :) vi er jo bare kjempe heldig som kjenner noe allerede. Om noen uker kommer vi jo til å kjenne hver dag. Så jeg ville heller tenkt på hvor heldig jeg har vært som har fått kjent noe i det hele tatt :D

I natt etter vi hadde lagt oss, så ble det veldig aktivitet i magen, og vi kjente det faktisk utenpå også!!:D♡ Ikke hardt, men akkurat som et litr knips♡♡ Jeg tror dette blir en rockebaby, veldig mye aktivitet under konsertene i går også (er på Trollrock):p

Back
Topp