Sterke smerter

KSTMK

Forelsket i forumet
... I venstre side av rygg og mage.
Spesielt i ryggen. Fra midten og ned ca. Er vondt å stå, sitte, ligge, bevege seg. What to do???
Har så vondt at jeg er kvalm og ikke får sove :(

Hva kan det være ?

Alt mellom himmel og jord! Prøvd å bæsje? Kan være ligamenter også. Ville ringt føden/legevakt (husker ikke hvor langt du har kommet) og snakka med dem om det :) Så kan de vurdere det.

Har du tatt urinprøve i det siste? Kan minne om nyrebekkenbetennelse? Hadde ringt føden!

... I venstre side av rygg og mage.
Spesielt i ryggen. Fra midten og ned ca. Er vondt å stå, sitte, ligge, bevege seg. What to do???
Har så vondt at jeg er kvalm og ikke får sove :(

Hva kan det være ?
Hvordan går det med deg?

Litt dårlig til å svare jeg :p
Har fortsatt mye vont, føler at dett har avtatt litt, men kommer fort tilbake om jeg sitter/ligger/står lenge.
De siste dagene har jeg blitt veldig fort svimmel og kvalm når smertene kommer. Ringte legevakta, men fikk bare beskjed om å ta en paracet og prøve å slappe av... :P

Få det undersøkt tenker jeg. Greit man opplever en del vondter som gravid, men det skal ikke være konstant. Bestill time hos fastlegen din.

Hadde jeg ikke merka urinveisifeksjonen først da? :)
Ikke nødvendigvis nei. Søstra mi ble innlagt med nyrebekkenbetennelse da hun var gravid, hadde ikke noe tegn på uvi i forkant.

Få det undersøkt tenker jeg. Greit man opplever en del vondter som gravid, men det skal ikke være konstant. Bestill time hos fastlegen din.

Får gjøre det, de er så travle så når jeg ringte på fredag så sa hun at det var ledige timer i mars :P Er jo en god stund til :P :P

Får gjøre det, de er så travle så når jeg ringte på fredag så sa hun at det var ledige timer i mars :P Er jo en god stund til :P :P
Du får ringe på morgenen og be om øyeblikkelig hjelp time :)

Back
Topp