Sterke regelmessige kynnere!

Lille*

Betatt av forumet
Har hatt sterke regelmessige kynnere i flere timer i natt. De varte i ca 1 min, med ca 10 min mellomrom. Begynte klokka 11 og jeg sovnet rundt 3.. Det har roet seg nå.. meeen burde jeg være litt beskymret??? Jeg er førstegangsfødene og har ikke peiling ;)

Jeg ville tatt en tlf til jm å snakket med henne! Hvis det blir sånn igjen må du ringe føden. Kynnere skal ikke være regelmessige, da de kan gå over til rier

Ville ringt. Grunn til bekymring ja!

* Prinsessa ventes 19 august *

Er også spent. Håper det går bra med deg:)

Hvordan går det med deg?

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Håper det går bra:-) spent på oppdatering :) *krysserfingrene*

Hei hei :)

Ringte føden noen ganger og fikk råd, men endte opp på ullevål etter et døyn med regelmessige kynnere. Fikk god oppfølging og full sjekk. Jeg er fermdeles "lukket" (heldigvis, syntes det var litt tidlig). Så jeg slapp drypp, og bruke sommerferien min på ullevål. Fikk bare gå med regelmessige kynnere og ta det helt rolig siden livmorskanalen har blitt kortere og ringe igjen hvis smertene ble sterkere :)

Hei hei :)

Ringte føden noen ganger og fikk råd, men endte opp på ullevål etter et døyn med regelmessige kynnere. Fikk god oppfølging og full sjekk. Jeg er fermdeles "lukket" (heldigvis, syntes det var litt tidlig). Så jeg slapp drypp, og bruke sommerferien min på ullevål. Fikk bare gå med regelmessige kynnere og ta det helt rolig siden livmorskanalen har blitt kortere og ringe igjen hvis smertene ble sterkere :)

Godt at du fikk komme hjem igjen da :) da er det bare å ta livet med ro å ruge noen uker til ;)

Bra å se at det ikke var fødsel i gang! :) Nu må bare kose deg og ta det kuli! :)

Back
Topp