Sterke negler

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Flere som har fått finere og sterkere negler som gravid? Her får jeg endelig lengdr på dem, uten at de fliser seg opp og knekker :D

Synes mine har holdt seg ganske fine fra forrige graviditet faktisk! Jeg ble både kvitt eksem og fikk fine negler forrige gang :D Ser lovende ut denne gangen også :)

Herregud er det derfor neglene mine har blitt så lange!! Hahaha. Har vært så fornøyd, de knekker vanligvis før de kommer så langt. Aldri tenkt over at det kan ha en sammenheng med graviditeten :D

Fått veldig bra og fine negler igjen her også :) Fikk det forrige sv.skap også og jeg har aldri hatt finere negler enn når jeg ammet! Men gikk ikke lenge etter ammeslutt før de ble stygge igjen :(

Samme her. Tenkte det var fordi jeg tar multivitaminer nå :-P

Mye sterkere negler her og! Har til vanlig sprø negler som knekker av ingenting

Dette opplever absolutt jeg og! Det sies at man skal merke det både på hud og hår, men der har jeg ikke merket det enda. Bare mer kviser enn noen gang :(

Har fått tidenes fineste negler, og styggeste hud. Aldri hatt så mange nupper og akne før, har det tilogmed på bryst og rygg. Andre som sliter med det?

Dette opplever absolutt jeg og! Det sies at man skal merke det både på hud og hår, men der har jeg ikke merket det enda. Bare mer kviser enn noen gang :(
Har fått tidenes fineste negler, og styggeste hud. Aldri hatt så mange nupper og akne før, har det tilogmed på bryst og rygg. Andre som sliter med det?
Sies at man blir mer plaget av kviser om det er ei jente i magen ;) blir spennende å se om det stemmer hos dere :)

Veldig fornøyd med disse når jeg ikke er vant til å få lengde overhode :D

Vedlegg

• 1473667255140.jpg
    1473667255140.jpg
    40,5 KB · Visninger: 15
Sies at man blir mer plaget av kviser om det er ei jente i magen ;) blir spennende å se om det stemmer hos dere :)
ja det blir veldig spennende.
Ei venninne var hos meg i går, hun tok et hårstrå fra håret mitt, knyttet det fast i en gullring og tok den over magen. hun sa da at om ringen beveget eg fram og tilbake var det en gutt, om den beveget seg i sirkel er det en jente. hun holdt den helt i ro over magen, og ringen begynte og bevege seg i en sirkel. Er nok ikke helt overbevist, men var morsomt å se hvordan ringen beveget seg over hennes mage og min (den beveget seg ulikt) Så nå får jeg litt vibber på at det er en liten jente i magen min :love7:love7

Samme her :) har vanligvis lange, men er myke og fliser med en gang. Nå er de ganske harde :D Skulle ønske det samme gjaldt håret, men der er det motsatt. Flisete og mister masse.

Back
Topp