Sterke menstruasjonssmerter

Mommylife

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Jublet i morgest for positiv digital, men er litt redd for at stigningen på HCG er for lav. Selv om jeg egentlig vet at man ikke skal måle HCG stigning med test så er det for meg umulig å la vær. Er 4+0 idag og fikk bare 1-2. I tillegg er det IKM idag og jeg har vært så plaget med menssmerter i går og idag. Jeg har veldig sterke smerter ved mens til vanlig og det jeg kjenner på nå er minst like sterkt. Er så stressa. Kan ikke huske det var så vondt sist jeg var gravid. Noen som har opplevd dette før? Dette blir en bra julekveld :whacky011 Er så redd for å miste...
 
Tror ikke du trenger å bekymre deg så veldig for at du ikke fikk 2-3 før du nærmer deg 5 uker litt mer! Angående menstruasjonssmerter har ikke jeg hatt det når jeg har vært gravid, men hørt om veldig mange som har det. Så jeg syns du skal prøve å slappe av og nyte dagen, du er uansett gravid akkurat nå :) lettere sagt enn gjort, jeg vet! Men prøver i allefall det samme nå, er 3+5 i dag og har tidligere mistet 4+5 og 4+3
 
Takk for svar ☺️ Ja har lest på nettet at mange har menssmerter. Jeg trodde bare ikke de skulle være like sterke. Kjenner det så veldig på kroppen og måtte til og med legge meg litt istad. Får bare forsøke å nyte kvelden som du sier ja ☺️
 
Sniker fra juli :happy:
Jeg har hatt mensensmerter fra positiv test og daglig enda, 13+5. Livmoren som strekker seg osv.
 
Jublet i morgest for positiv digital, men er litt redd for at stigningen på HCG er for lav. Selv om jeg egentlig vet at man ikke skal måle HCG stigning med test så er det for meg umulig å la vær. Er 4+0 idag og fikk bare 1-2. I tillegg er det IKM idag og jeg har vært så plaget med menssmerter i går og idag. Jeg har veldig sterke smerter ved mens til vanlig og det jeg kjenner på nå er minst like sterkt. Er så stressa. Kan ikke huske det var så vondt sist jeg var gravid. Noen som har opplevd dette før? Dette blir en bra julekveld :whacky011 Er så redd for å miste...[/QUOTE

Jeg har også menssmerter, hatt det noen dager nå, så godt å høre det er flere enn meg som har det symptomet. Jeg er også 4+0 i dag og fikk CB digital med 1-2 uker i går. Jeg har aldri vært gravid før så har ingen erfaringer å sammenligne med.
God jul til deg.
 
Det var veldig godt å høre at du også kjenner på det ☺️ Har lest at det er vanlig med menssmerter og murringer, men mine er så vonde at i natt blant annet måtte jeg stå opp å bare vandre rundt i huset fordi det var så vondt i tillegg har jeg tatt tester fra 10 dpo (babyplan tidlig test) og jeg synes ikke disse stiger noe særlig. Er jo 15 dpo idag. Har vært gravid før men dette er ikke sammenlignbart, da var det ikke smerter som gjorde så vondt så ofte...
 
Jeg hadde mye menssmerter i mitt forrige svangerskap
 
Jeg har også mye smerter som veldig lett kan forveksles med menssmerter. Det er helt vanlig, tror jeg:happy:
 
De smertene jeg har kjent på er nok ikke helt vanlige viste det seg. Ringte på legevakta idag for å høre hva de mente og de ville ha meg inn. Har forhøyet CRP og væske i magen samt veldig store eggstokker. Enten så er jeg blitt overstimulert etter IVF behandlingen, eller så er det EXU. Noen her med erfaringer engen med overstimulering og graviditet eller EXU eller begge deler? ;-)

Er skikkelig bekymret og nedfor. Ikke kommet svar på HCG blodprøve enda... Kjenner jeg er skikkelig pessimistisk nå.
 
Jublet i morgest for positiv digital, men er litt redd for at stigningen på HCG er for lav. Selv om jeg egentlig vet at man ikke skal måle HCG stigning med test så er det for meg umulig å la vær. Er 4+0 idag og fikk bare 1-2. I tillegg er det IKM idag og jeg har vært så plaget med menssmerter i går og idag. Jeg har veldig sterke smerter ved mens til vanlig og det jeg kjenner på nå er minst like sterkt. Er så stressa. Kan ikke huske det var så vondt sist jeg var gravid. Noen som har opplevd dette før? Dette blir en bra julekveld :whacky011 Er så redd for å miste...
Jeg har hatt menssmerter jevnlig hele svangerskapet, er i dag 28+1 :)
 
De smertene jeg har kjent på er nok ikke helt vanlige viste det seg. Ringte på legevakta idag for å høre hva de mente og de ville ha meg inn. Har forhøyet CRP og væske i magen samt veldig store eggstokker. Enten så er jeg blitt overstimulert etter IVF behandlingen, eller så er det EXU. Noen her med erfaringer engen med overstimulering og graviditet eller EXU eller begge deler? ;-)

Er skikkelig bekymret og nedfor. Ikke kommet svar på HCG blodprøve enda... Kjenner jeg er skikkelig pessimistisk nå.
Krysser fingrer og tær for deg og håper at alt ordner seg <3
 
De smertene jeg har kjent på er nok ikke helt vanlige viste det seg. Ringte på legevakta idag for å høre hva de mente og de ville ha meg inn. Har forhøyet CRP og væske i magen samt veldig store eggstokker. Enten så er jeg blitt overstimulert etter IVF behandlingen, eller så er det EXU. Noen her med erfaringer engen med overstimulering og graviditet eller EXU eller begge deler? ;-)

Er skikkelig bekymret og nedfor. Ikke kommet svar på HCG blodprøve enda... Kjenner jeg er skikkelig pessimistisk nå.

Har desverre ingen erfaring med noe av det. Men tenker på deg, og håper at alt er som det skal. :smiley-angelic001:Heartpink
 
Er overstimulert. Ikke noen exu oppdaget, men venter fortsatt på dagens HCG svar for å se stigning. Første HCG prøve var 112. Det går fint med meg, får reise hjem i dag med poliklinisk oppfølging og væskebehandling
 
Er overstimulert. Ikke noen exu oppdaget, men venter fortsatt på dagens HCG svar for å se stigning. Første HCG prøve var 112. Det går fint med meg, får reise hjem i dag med poliklinisk oppfølging og væskebehandling
Godt å høre at det ikke var exu! Håper på god stigning :)
 
Ingen god stigning :-( Hadde kun gått opp fra 112 til 150. Legen var enig i at det var lav stigning, men at det er for tidlig å si noe enda. Skal til ultralyd om en uke. Tror ikke dette går veien :-(
 
Sender deg en god klem. Håper det går bra, til tross for lave verdier:Heartred
 
Sender deg en god klem. Håper det går bra, til tross for lave verdier:Heartred

Tusen takk for det du ❤️ Foreløbig ingen blødning. Er 5+0 idag. Fikk clearblue digital 2-3 igår. Så håper virkelig at dette går fint!
 
Back
Topp