Sterke menssmerter

miapia1988

Flørter med forumet
Septembermødre <3
Hei!

Jeg er førstegangsgravid så alle symptomer er helt nytt for meg. Jeg har en del menskramper på lik linje som første dag når jeg har fått mensen. Dette har vart siden et par dager før jeg testet positivt, og jeg våkner gjerne om natta med at jeg er helt uvel pga smertene. Bruker varmeflaske som lindrer en del heldigvis. Totalt i løpet av 24 timer så har jeg kanskje vondt i 1 time jevnt fordelt utover dagen/natta.

Er det normalt at det skal gjøre såpass vondt? Blir jo litt urolig for at noe er galt. Det er på langt nær ulevelig vondt, bare så det er sagt, men vondt nok til at jeg helst vil ligge i fosterstilling fremfor å sitte. Begynner på jobb igjen på mandag etter en uke ferie så er litt usikker på hvordan det skal gå dersom dette fortsetter...
 
Helt vanlig sånn i starten. Jeg er også plaget med dette, men begynner å avta litt, men kjenner det litt innimellom. Var akkurat sånn under de forrige svangerskapene også. Så helt normalt.. Det er verst de første ukene.
 
Så godt å høre! Da skal jeg bare prøve å nyte smertene istedenfor å være bekymret :)
 
Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Har lest mange som har de samme symptomene, så dette er nok helt normalt :)
 
Jeg har også veldig vondt innimelom. Ikke konstant og ikke ulevelig men nok til å bli litt bekymret.
Men så bra å lese at andre også har det! Ble litt roligere nå.
 
Ingen grunn til bekymring nei. Det er helt normalt, men litt ubehagelig.
 
Jeg har også veldig vondt innimelom. Ikke konstant og ikke ulevelig men nok til å bli litt bekymret.
Men så bra å lese at andre også har det! Ble litt roligere nå.
Ja hjelper å høre at andre har samme symptomer! Veldig spennende og skummelt å kjenne alle endringene i kroppen :)
 
Off skulle ønske jeg hadde et kamera inn i livmora så jeg kunne sjekket at alt var ok hele tiden!
Ja, det hadde vært det beste! Blir vel bedre når vi begynner å kjenne spark og høre hjertelyden hjemme, men det virker jo som en evighet!
 
Ja har jo bare vist om dette i 2 knappe uker men føles som kjempelenge ;)
Hihi, jeg har kun visst det siden lørdag :p
Ikke akkurat perfekt å ha eksamen på fredag når tankene løper løpsk hele tiden...
 
Jeg kjenner også en del nederst i magen.. Ingen andre symptomer.. Har visst det siden lørdag :)
 
De sier det bare er ligamentsmerter og helt normalt, men blir jo uansett litt bekymret :)

Er viktig å ha noe p være bekymret for hele tiden hehe :) forhåpentligvis fortsetter bekymringene frem til vi selv tar kvelden :p
 
Back
Topp