Sterke menssmerter og løs mage

Blomst&Latter

Andre møte med forumet
Jeg har vært litt bekymret i dag. Er i uke 6 nå. Har opptil flere ganger i dag hatt intense menssmerter, de varer ikke lenge men er litt som rier, 30 sek på 1 min av ish. Har flere ganger gått på do bare for å se om det kom blod, men det har det ikke gjort. Senere mot kvelden ble jeg sittende på do med løs mage, og menssmertene er fortsatt like sterke da. Er utrolig ubehagelig, og man blir jo bekymret. Har noen hatt det likt? Er det bare livmoren som tøyer seg tror dere?
 
Er det din første? På første hos meg var det sånn. Kramper som gikk gradvis over mot uke 9.
 
Er det din første? På første hos meg var det sånn. Kramper som gikk gradvis over mot uke 9.
Nei min andre. Men disse smertene er helt nye for meg. Sist hadde jeg bare kynnere senere i svangerskapet. Er liksom slike smerter jeg har på den værste delen av mensenperioden. Bare at nå kommer det ikke blod.
 
Jeg hadde helt ekstreme menssmerter i begynnelsen av mitt svangerskap. Det varte lenger enn 30 sekunder av gangen, men høres ellers ganske likt ut som du beskriver. Har en gutt på ni måneder nå. :)
 
Nei min andre. Men disse smertene er helt nye for meg. Sist hadde jeg bare kynnere senere i svangerskapet. Er liksom slike smerter jeg har på den værste delen av mensenperioden. Bare at nå kommer det ikke blod.
Håper det uansett bare er livmoren som vokser. Jeg har det motsatt. Er snart 9 uker med nr 2. Hadde kramper som det bare en gang, mens med første varte det i flere uker.
 
Takk dere, nå føler jeg meg mye bedre!:Heartpink Får håpe det er livmor som vokser og er i utvikling, sa er mitt største mareritt men jeg må vel prøve å ikke bekymre meg sånn:)
 
Håper det uansett bare er livmoren som vokser. Jeg har det motsatt. Er snart 9 uker med nr 2. Hadde kramper som det bare en gang, mens med første varte det i flere uker.
Gratulerer så mye med en til på vei! :love7

Takk dere, nå føler jeg meg mye bedre!:Heartpink Får håpe det er livmor som vokser og er i utvikling, sa er mitt største mareritt men jeg må vel prøve å ikke bekymre meg sånn:)
Man vet jo selvfølgelig aldri, men så lenge det er smerter som kommer og går er det absolutt ikke noen automatikk i at det er noe galt, i hvert fall! Jeg googlet magesmerter og graviditet MYE i starten selv, da, så skjønner godt at du er stressa. :wacky: Håper alt går bra og smertene går over snart, da! Tror det ga seg i sånn uke 9-10 eller noe for meg.
 
Back
Topp