Sterke mensmerter i ryggen??

Februarspire

Flørter med forumet
Noen her som hadde fødsel som startet med dette? Hatt d i et døgn nå..

Startet sånn hos meg sist..
Kvelden før, gikk og la meg, og riene tok seg opp kl 0400 :)
Kjent litt til det nå også, men det gir seg ganske fort og tar seg ikke opp enda heller :p

Her er d såpass vondt at jeg ikke får sove. Klarer ikke å ligge engang.. Men skjer liksom ikke mer..

Her verker det noe fryktelig i bekkenet, i tilegg til ubehag i korsryggen. Har en følelse av at jeg må veldig på do hele tiden, men det kommer ingenting.. Hatt en del vonde nedpress idag og føler at det er mye som presser foran og bak.. Aaaah, akkurat nå gjør det vondt i kroppen min og det hadde vært godt å bli ferdig med dette!! 12 dager igjen til termin, men :/

Det kan godt være noe på gang, men aldri godt å vite hva det er..
Jeg hadde sikkert fått med mannen på å teste ut kjerringråd for å få igang fødselen om jeg hadde slike smerter :-p Om man er moden så vil det kanskje få litt mer fart på sakene ;-)

Mine rier startet som sterke menssmerter i ryggen.

Etter å ha fått sove godt i natt, så har d roa seg mye i ryggen. Roa seg mye i går kveld egentlig. Idag merker jeg lite, kun stikninger der nede, løs mage. Hatt noen tak i mage/hofter, men kan ikke sammenlignes med i går. Men syns frøkna i magen er roligere i dag, kjenner a beveger på seg- men med mer rolige bevegelser på en måte.. Aaah, tenk om no kunne skjedd i natt a!! Jeg vil! :) termin er 2. Februar, så d kan jo skje når som helst.

Noen her som hadde fødsel som startet med dette? Hatt d i et døgn nå..
Sånn starta min... jeg trudde jeg hadde bekkenløsning da, så jeg skjønte ikke at det var rier for smertene mine satt i ryggen og ikke foran. Resultatet var at jeg dukka opp på føden med 8 cm åpning :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sånn starta min... jeg trudde jeg hadde bekkenløsning da, så jeg skjønte ikke at det var rier for smertene mine satt i ryggen og ikke foran. Resultatet var at jeg dukka opp på føden med 8 cm åpning :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sniker litt! Jeg har bekkenløsning og smerter i korsryggen. Morsomt at du også tenkte slik jeg tenker. Mine rier satt i ryggen de første timene og en del av smertene jeg har nå føles ut som rier. Får håpe jeg ikke tar feil når det først skjer :p

Back
Topp