Sterke mensen smerter....

CurlySue

Glad i forumet
Sterke mensen smerter etter medisinsk abort. Er det vanlig? Kan ikke huske at jeg hadde det første gangen. Men nå sitter jeg å vrir meg i smerte nesten. Det kommer i bølger. Akkurat som da aborten sto på.

Jeg fikk det samme! Fikk cytotec på en tirsdag og da ga smerten seg på kvelden! På kvelden to dager etterpå kom smertene tilbake! Helt sykt vondt.. gikk rundt med varmeflaske og tok masse(!!!!!) smertestillende! Sovna (tok sovetablett) og våkna med samme smerter morgenen etter! Gikk på do og da kom den en klump ut! Så det var tydeligvis rester etter aborten! Smertene ga seg tvert! Jeg blødde til og med søndagen, og da var jeg helt ferdig!

Bare ta mer, tror jeg tok 3 av hver jeg[emoji51][emoji51] sjekka med ei i familien som er lege, og var ikke farlig å ta så mye på en gang når det er et engangstilfelle!

Da tar jeg mer. Får jo mer på uttak så er nok inne farlig. Ringer sykehuset i morra om der vedvarer. Så jeg kan få en sjekk og sterkere smertestillende.

Høres lurt ut!! St.Olavs ville ikke gi meg oppfølgnings-UL, men jeg fikk sjekka uka etter på lokalsykehuset her[emoji1303]

Back
Topp