Sterke magesmerter

Gutteskatt i magen

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Er det flere som opplever at når kvelden kommer, så blir magen skikkelig oppblåst og hard, og til tider skikkelig smerter? :wideyed:

Er det flere som opplever at når kvelden kommer, så blir magen skikkelig oppblåst og hard, og til tider skikkelig smerter? :wideyed:
Det er mest sannsynlig luftsmerter, de kan være grusomme når man er gravid.
Jeg bruker å få på natten, så ille at jeg ikke klarer å røre meg, må da massere luften videre ned i tarmen.

Opplevde det faktisk i natt. Skikkelig vondt:(

Jeg opplever det samme. På kveldene blir magen så oppblåst at det ser ut som jeg er flere måneder på vei (er bare 5+3:hilarious:). Også får jeg noen ganger skikkelig vonde luftsmerter. De er så vonde noen ganger at jeg nesten ikke greier å bevege meg.
Jeg hadde samme problem i første svangerskap, og det gikk helt fint, så det er nok ikke noe å bekymre seg over. Helt normalt:)

Tror det mulig det er dette jeg og fikk en natt for sikkert 2 uker siden, ble veldig skremt og våknet av det. Men har ikke vært noe siden, så tror det var helt ufarlig ❤ oppblåst er jeg nå til og med de fleste dager når jeg våkner. Men sto i ene gravid appen at tarmene svulmer opp så da lager jo det masse mening :)

Screenshot_20200531-120358_Preggers.jpg

Har også opplevd det, men for meg var det åpenbart luftsmerter fordi det hjalp å gå på do! Drakk biola og drakk masse vann. Heldigvis forsvant det til jeg ble forstoppet igjen! :nailbiting: Luftsmerter kan være veldig vondt!! Har vært forstoppet i nesten en uke, men ble litt bedre i går. Er så vondt når det står på. :sorry:

Takk for svar alle sammen, det var såpass vondt at jeg ble litt engstelig. Men, kvelden etter var det ikke sånn. Skal prøve Biola evt

luftsmerter for meg er liksom mer på siden, når jeg ikke er gravid, så det hadde jeg ikke trodd, dette var mest foran høyt oppe.

Jeg hadde det slik i over en uke. Våknet hver natt. Det hjalp å legge en spiseskje linfrø i vann om natten og spise det til frokost i yoghurt :) Spiste også en del svisker og biola. Er heldigvis mye bedre nå :)

Takk for svar alle sammen, det var såpass vondt at jeg ble litt engstelig. Men, kvelden etter var det ikke sånn. Skal prøve Biola evt

luftsmerter for meg er liksom mer på siden, når jeg ikke er gravid, så det hadde jeg ikke trodd, dette var mest foran høyt oppe.

:angry6:angry8:smiley-angry002:smiley-angry016:smiley-angry019:smiley-angry007:sick009:angryfire:BangHead:confused5:cussingstyles/default/xenforo/hmh.gif:laughing8:mumum

Fy søren for noen luftsmerter nå :smiley-angry016 Hjelper ikke gå på do, hjelper ikke med varmeflaske, hjelper ikke med fosterstilling. :smiley-angry016

Mulig jeg er litt sensitiv til smerter i fordøyelsessystemet etter at jeg har hatt skikkelig betennelse i tarmen, men disse smertene minner meg nesten om når jeg hadde det :arghh::inpain:

:angry6:angry8:smiley-angry002:smiley-angry016:smiley-angry019:smiley-angry007:sick009:angryfire:BangHead:confused5:cussingstyles/default/xenforo/hmh.gif:laughing8:mumum

Fy søren for noen luftsmerter nå :smiley-angry016 Hjelper ikke gå på do, hjelper ikke med varmeflaske, hjelper ikke med fosterstilling. :smiley-angry016

Mulig jeg er litt sensitiv til smerter i fordøyelsessystemet etter at jeg har hatt skikkelig betennelse i tarmen, men disse smertene minner meg nesten om når jeg hadde det :arghh::inpain:
Jeg har akkurat hatt det på samme måte! Først nå etter 3-4 timer at det begynner å gi seg. Har hatt vondt for å puste pga smertene :yuck:

Jeg har akkurat hatt det på samme måte! Først nå etter 3-4 timer at det begynner å gi seg. Har hatt vondt for å puste pga smertene :yuck:

Uff, det er ikke noe særlig altså.. jeg er glad det er lenge mellom hver gang det er ille. Håper det er det for deg også :inpain:

Back
Topp