Er det flere som opplever at når kvelden kommer, så blir magen skikkelig oppblåst og hard, og til tider skikkelig smerter? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er mest sannsynlig luftsmerter, de kan være grusomme når man er gravid.Er det flere som opplever at når kvelden kommer, så blir magen skikkelig oppblåst og hard, og til tider skikkelig smerter?![]()
). Også får jeg noen ganger skikkelig vonde luftsmerter. De er så vonde noen ganger at jeg nesten ikke greier å bevege meg. 
Hvilke app er det?Tror det mulig det er dette jeg og fikk en natt for sikkert 2 uker siden, ble veldig skremt og våknet av det. Men har ikke vært noe siden, så tror det var helt ufarlig ❤ oppblåst er jeg nå til og med de fleste dager når jeg våkner. Men sto i ene gravid appen at tarmene svulmer opp så da lager jo det masse mening
Vis vedlegget 327707
Preggers, kjempefin app, en av favorittene!Hvilke app er det?

Luftsmerter kan være veldig vondt!! Har vært forstoppet i nesten en uke, men ble litt bedre i går. Er så vondt når det står på. 
Takk for svar alle sammen, det var såpass vondt at jeg ble litt engstelig. Men, kvelden etter var det ikke sånn. Skal prøve Biola evt
luftsmerter for meg er liksom mer på siden, når jeg ikke er gravid, så det hadde jeg ikke trodd, dette var mest foran høyt oppe.

Hjelper ikke gå på do, hjelper ikke med varmeflaske, hjelper ikke med fosterstilling.

Jeg har akkurat hatt det på samme måte! Først nå etter 3-4 timer at det begynner å gi seg. Har hatt vondt for å puste pga smertene
Fy søren for noen luftsmerter nåHjelper ikke gå på do, hjelper ikke med varmeflaske, hjelper ikke med fosterstilling.
Mulig jeg er litt sensitiv til smerter i fordøyelsessystemet etter at jeg har hatt skikkelig betennelse i tarmen, men disse smertene minner meg nesten om når jeg hadde det![]()

Jeg har akkurat hatt det på samme måte! Først nå etter 3-4 timer at det begynner å gi seg. Har hatt vondt for å puste pga smertene![]()