Sterke magesmerter

LetsTry

Betatt av forumet
I stad fikk jeg plutselig ekstremt vondt i magen på venstre side. Det er såpass høyt oppe at jeg ikke tror det er noe galt med baby, men det gjør så vondt at det er ubehagelig å puste når de blir på sitt værste.
Det kjennes nesten likt ut som hold gjør eller ekstrem magepine, men lurer på om dette kanskje kan være luftsmerter?
Aldri opplevd noe slikt før, og blir litt bekymret [emoji33]

Noen som har hatt noe lignende?

I stad fikk jeg plutselig ekstremt vondt i magen på venstre side. Det er såpass høyt oppe at jeg ikke tror det er noe galt med baby, men det gjør så vondt at det er ubehagelig å puste når de blir på sitt værste.
Det kjennes nesten likt ut som hold gjør eller ekstrem magepine, men lurer på om dette kanskje kan være luftsmerter?
Aldri opplevd noe slikt før, og blir litt bekymret [emoji33]

Noen som har hatt noe lignende?
Nesten litt sprøtt hvordan du beskriver det, for akkurat sånn hadde jeg det på fredag også. Jeg hadde det forrige svangerskap også. Og da viste det seg at jeg hadde hydronefrose. Litt samme smerter som nyrestein. Ta en urinprøve hvis det blir verre for å sjekke blodet i urinen. Var ikke meningen å skremme altså [emoji5]

Luftsmerter kan være veldig vondt ja.
Ellers så kan det være ligamentbåndene som strekkes når du beveger deg. Jeg har det mye, og må stå/sitte helt i ro en stund før det gir seg. Veldig vondt.

Luftsmerter kan være ekstremt vondt. Hvor langt er du på vei? Tenker i forbindelse med svangerskap i egglederen, siden du beskriver det opp på siden.

Evt hadde jeg det på høyre side og det var nok gallestein/nyrestein/eller Blindtarm. Og drt var ikke luftsmerter. Fått det tre ganger siden jeg fødte forrige mann. Fikk det sist nå i november! [emoji30]

Nesten litt sprøtt hvordan du beskriver det, for akkurat sånn hadde jeg det på fredag også. Jeg hadde det forrige svangerskap også. Og da viste det seg at jeg hadde hydronefrose. Litt samme smerter som nyrestein. Ta en urinprøve hvis det blir verre for å sjekke blodet i urinen. Var ikke meningen å skremme altså [emoji5]

Heldigvis løsnet det for meg i går og det var visst bare vanlig mageknipe fulgt av gåen mage [emoji28][emoji85]
Men takk for tilbakemelding!

Luftsmerter kan være ekstremt vondt. Hvor langt er du på vei? Tenker i forbindelse med svangerskap i egglederen, siden du beskriver det opp på siden.

Det hadde de vel kanskje sett på tidlig ul? Er 9+3.

Dette var nok bare tilfellet av mageknip med litt gåen mage [emoji28][emoji85]

Det hadde de vel kanskje sett på tidlig ul? Er 9+3.

Dette var nok bare tilfellet av mageknip med litt gåen mage [emoji28][emoji85]
Det hadde de sett ja, og så langt på vei ville du nok fått problemer tidligere ;)

Back
Topp