Sterke magesmerter

stjernebarn

Forelsket i forumet
Andre som er plaget med sterke magesmerter litt høyt oppe i magen? jeg vet det er naturlig å få forstoppelse ved graviditet osv, men idag har det vært veldig intense smerter. Har ligget i fosterstilling siden jeg kom hjem fra jobb. Helt grusomt. Jeg kan ikke huske å ha hatt noe i nærheten av dette de andre gangene.

Jeg vil ikke uroe deg, men ta en telefon til nærmeste legevakt. De kan ta en vurdering enten via telefon eller så vurderer de det slik at du kan ta en liten sjekk hos dem. Nå vet jeg ikke hvor sentralt du bor, men hvis du har sterke smerter så syntes jeg du burde rådføre deg med helsepersonell... Lykke til! [emoji54]

Enig med JaneB. Lykke til <3

spyr grønt for den minste bevegelse. lav temperatyr og skamfryser. tenker selv å ringe nå. er vel på min 12t. [emoji21]

Uff. Høres veldig ubehagelig ut. Du har ikke fått en omgangssyke av noe slag da? God bedring

Legevakten mente det var en type omgangssyke (mulig siden minsten hadde det forrige uke) men denne gangen var svært intens. En syk smerte som ikke gir slipp og det er snart gått 24t. Aldri opplevd maken. Lettere å føde barn! [emoji28] Har fortsatt mageknip så mistenkte forstoppelse selv. Har fått tak i olje nå så håper den får litt fart på ting slik at den intense smerten forsvinner. å spy er jo ikke noe problem i forhold. [emoji23] men har ikke vært antydning til blødning så roer meg med det ihvertfall! [emoji173] Takk alle sammen. Dere er gode [emoji173]

Legevakten mente det var en type omgangssyke (mulig siden minsten hadde det forrige uke) men denne gangen var svært intens. En syk smerte som ikke gir slipp og det er snart gått 24t. Aldri opplevd maken. Lettere å føde barn! [emoji28] Har fortsatt mageknip så mistenkte forstoppelse selv. Har fått tak i olje nå så håper den får litt fart på ting slik at den intense smerten forsvinner. å spy er jo ikke noe problem i forhold. [emoji23] men har ikke vært antydning til blødning så roer meg med det ihvertfall! [emoji173] Takk alle sammen. Dere er gode [emoji173]
God bedring <3 :)

Takk alle sammen. Endelig fått i meg litt drikke og noen tørre kjeks. Var heftig denne gang!! Satser på å være over det verste nå. [emoji4] Takk for gode ord [emoji173]

God bedring! Få i deg nok drikke, gjerne noe med litt sukker i så ikke du blir dehydrert :-)

har snart drukket halvannen liter med sitronbrus og en halv porsjonspizza (orka ikke å lage noe [emoji28]) så får se om magen tåler det eller om det blir enda ei natt fra h..

Back
Topp