Har våknet flere ganger i natt av skikkelige magesmerter høyre side av magen. Hadde trodd det skulle gå over, men det har det ikke gjort. Har tatt en smertestillende, null effekt. Nå ligger jeg rett ut på sofaen og er en smule bekymret egentlig.... Hva om det er noe galt der inne? Kan det være babyen som sparker borti noe innvoller på den siden? Jeg har jo ikke kjent skikkelige spark ennå heller... Er jo første gang jeg er gravid så ikke godt å si hva som er vanlig og ikke. Smertene er ikke fra de båndene til livmoren for det kjennes mer ut som knivstikk, men dette er konstante smerter... Har heller ikke vært forstoppet og det er ikke luftsmerter. Andre som har hatt det slik? Blør ikke eller noe slikt...
Har en avtale med ett vennepar som kommer hit på middag og film-kveld i dag og det vil jeg helst ikke avlyse....
Hva synes dere? Skal jeg avvente og prøve en smertestillende til og se til i morgen eller ringe legevakten?
Har en avtale med ett vennepar som kommer hit på middag og film-kveld i dag og det vil jeg helst ikke avlyse....
Hva synes dere? Skal jeg avvente og prøve en smertestillende til og se til i morgen eller ringe legevakten?