Sterke kynnere

Mamma40

Betatt av forumet
Har hittil bare kjent kynnere i magen,men i dag kjenner jeg det i ryggen.Kjennes ut som tak i ryggen.Kan de være så sterke at det kjennes ut som rier?
Eller kan det være rier så tidlig som i uke 32?

Har hittil bare kjent kynnere i magen,men i dag kjenner jeg det i ryggen.Kjennes ut som tak i ryggen.Kan de være så sterke at det kjennes ut som rier?
Eller kan det være rier så tidlig som i uke 32?
Jeg hadde mye kynnere forrige uke og endte opp med å ringe føden. Det var veldig betryggende å prate med de og la de vurdere om det burde sjekkes ut eller ikke. Så om du er bekymret ville jeg ringt føden :)
Det er jo mulig å få rier i uke 32, det er flere her inne som har hatt det tror jeg. Jeg har ikke opplevd det selv, så jeg vet ikke hvordan det kjennes ut. Håper det gir seg for deg fort!

Jeg har siden uke 32 hatt kynnere som er veldig vonde og jeg kjenner dem både i magen og ryggen sammen med konstante mensmurringer. Var innom føden når det begynte men da hadde det ikke hatt effekt på livmorhalsen. Er nå 34+2 og det har heldigvis ikke skjedd noe enda, så det virker som at noen av oss bare er veldig uheldige. Veldig slitsomt å ha det sånn :sick009

Takk for svar:happy:
Får bare bite tennene sammen og holde ut,for er nok normalt.
Tok Paracet i dagtidlig og da roet det seg.
Begynt igjen i kveld,mest murringer i ryggen.

Har hatt ganske sterke kynnere i alle mine svangerskap, og de har begynt ganske tidlig alle gangene. Det har ikke utviklet seg til noe mer enn kynnere heldigvis, så førstemann ble født noen dager over termin, mens andremann ble født nesten 6 uker før termin (igangsatt fødsel), og nå er jeg i uke 33+3 og baby er så langt fortsatt i magen. Noen av oss er nok bare mer uheldige, å må gå med disse kynnerne ganske lenge ja :rolleyes:

Back
Topp