Sterke kynnere

babyliten

Forelsket i forumet
Jeg har hatt disse kynnerne i noen uker nå, men de blir stadig verre når jeg går. Om jeg er på butikken, går tur med hunden, skal hente posten o.l så må jeg nesten puste meg igjennom de :wtf: Er det normalt at de skal være så sterke? Var ikke slik med nr 1, men har fått høre at etter keisersnitt så kan de merkes bedre neste gang?

Jeg har hatt disse kynnerne i noen uker nå, men de blir stadig verre når jeg går. Om jeg er på butikken, går tur med hunden, skal hente posten o.l så må jeg nesten puste meg igjennom de :wtf: Er det normalt at de skal være så sterke? Var ikke slik med nr 1, men har fått høre at etter keisersnitt så kan de merkes bedre neste gang?
Vet ikke. Tror det er veldig individuelt. Jeg hadde ks med nr 1, men mine kynnere var aldri vonde, selv om de kom hyppig den siste tiden. Nå med nr 3 kommer de også, men aldri slik at det stopper meg i hverdagen.

Jeg har det også sånn... om det er normalt eller ikke aner jeg ikke, men vært sånni alle mine svangerskap... Jordmora jeg hadde da jeg gikk med førstemann kalte dette maserier....

Back
Topp