Sterke kynnere?

Irismor

Forelsket i forumet
Jeg våknet i natt av helt ekstreme smerter i korsryggen.. begynte nesten å lure på om det var rier på gang.. våknet kl 2 på natten og fikk ikke sove før halv 5..
har hatt kynnere før, men ikke så vonde, pluss de har vært mer i magen, med mens smerter..

var som sagt smerter i rygg, litt tak i magen, og veldig kvalm..
er dette bare noe jeg skal bli vandt med fram mot fødsel? har jo ikke skjedd noe mer, så var vel ikke rier? jeg var helt sikker på at no var fødselen i gang, glad jeg ikke ringte føden :p

Flere som har hatt det slik?

jeg har også opplevd at kynnerne har satt seg i ryggen, men vondt har det ikke vært. 

har hørt noen som har hatt noen slags modningsrier lenge før fødsel, kan dette være noe slikt?

kjenner man lett blir usikker når man er førstegangsfødende.. pluss litt utålmodig :)

Jeg har hatt noen som har vært vonde, men de har ikke vart så lenge, kanskje bare ett kvarter også slutt (men har hatt de flere ganger). JM ba meg ta det med ro, var ikke antydning til moden etter jeg hadde hatt det bare en gang. Håper kanskje de har modnet meg litt mer etterhvert :) Men trenger ikke bety fødsel ihvertfall. Hun sa bare jeg kan ringe føden hvis de fortsetter i lenger tid og jeg får 3stk på 10min som varer nærmere ett minutt hver gang.

Jeg har også slike modningsrier - kjenner til tider tak i ryggen og nedover. Og ja, det kan holde på i ukevis frem mot fødsel. Jeg trodde flere ganger det var noe på gang med førstemann - for det var virkelig mer enn "ubehagelig" noen ganger... Men han kom til termin.

De sier at om man reiser seg opp, og riene gir seg - så er det kynnere... øker de på - så er det rier! :) Men om det holder på i lange tider, og man er i tvil kan man jo følge med på klokka og se hvor regelmessig de kommer... To dager før fødsel hos meg, så kom de konstant hvert 7.minutti over et døgn før det økte på.

Kjenner ubehagelighetene begynner å tilta her også i korsrygg, og stikninger nedentil :p
Men slik ble det også i fødsel - det var i ryggen jeg hadde vondt! magen var bare hard....

Back
Topp