STERKE kynnere..?

Linnemi

Betatt av forumet
I kveld gjennomgikk jeg et smertehelv... uten like... Gikk i rolig tempo på tredemølla mi som jeg har gått til innkjøp av pga av en plagsom rygg. Men hadde gått i bare 10 min., så fikk jeg voldsomme smerter nederst i magen, rett over symfysen, med noen strålinger ned mot høyre lyske. Jeg måtte legge meg ned, greide ikke røre meg eller ta på området, det var skremmende vondt. Ringte føden, men de mente det kunne være veldig sterke kynnere. Hvis det ikke g seg innen 10 min (da hadde det stått på veldig intenst i 10 min.) kunne jeg komme ned til føden. Vel, det ga seg faktisk etter tilsammen 30 min. Men opplevelsen var så skremmende at jeg bare må spørre: er det noen som vet hva dette kunne være? Kynnere? Begynnende bekkenløsning? "Vanlige" kynnere har jeg daglig, da strammer hele magen seg, og det bekymrer meg ikke. Jeg skal ringe jordmoren i morgen altså, men hører litt her også..

Takk for svar[;)]

Huff da - vet ikke hva det var. Men ville bare gi deg en **klem** [:)]

Si fra til oss hva jordmor sa da. Lykke til.

Tusen takk, Molsy[:)] Skal gi beskjed ja, men nå har jeg fått antydninger om at det kan være bekkenløsning. I morges hadde jeg også veldig kraftige smerter i lysken, noe jeg har hatt tidligere også.
Nattiklem[;)]

Lykke til i morgen, hold oss oppdatert...det vet jeg at du gjør åsså da...hehe [:D]

Klemme

Kathrine

Hei igjen[;)]
Det er visst bekkenløsning. Ringte legen min i dag (helsestasjonen var stengt fredager), og hun mente alt jeg beskrev hørtes ut som bekkenløsning. På en måte er jeg lettet over at det var det, selv om det er veldig smertefullt; men det vet jeg hva er i det minste. Håper jeg ikke får det så ille som veldig mange desverre får det.. Får bare ta det med ro (selv om jeg har gjort det til nå også, pga av andre ting jeg plages med).

takk for oppmuntring!![:D]

Noen får alt,dessverre [:(] Leit å høre at du plages med bekkenet,Linnemi. Håper det ikke blir alt for ille [:)]

Takk skal du ha, Lisa, det går nok bra[:)] He he, "bare" 4 mnd igjen nå så.. [;)] Ikke fått behandling for det andre ennå, foresten. Lurer på om jeg skal bli ferdig med hele svangerskapet før det skjer noe[8|] Ja, ja. Får bare smøre meg med tålmodighet, og smile og tenke gode tanker[:)]
Håper det går bra med deg!!!

Back
Topp