Sterke kynnere som gjør vondt

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Er det føden eller legevakten jeg ringer? Har hatt vondt i hele dag med mye kynnere. Men etter at jeg løftet junior opp i badekaret begynte de å gjør vondt. Skal slappe av en times tid å se om de avtar, ellers må jeg ringe å sjekke at de ikke har modningseffekt eller faktisk er rier. Holdt på å føde i uke 28 sist og lå en uke på sykehus med drypp og modningssprøyter. Orker ikke at det skjer en gang til! Er utsatt for å føde for tidlig. Skal til fødepoliklinisk den 3 mars for oppfølging fra uke 20 av. Er i uke 17 nå.
 
Jeg hadde absolutt ringt føden! Siden du har opplevd tidligst fødsel før så syns jeg du burde sjekke opp. Mye bedre å ringe en gang for mye enn for lite. Jeg har hvertfall fått beskjed av jm å ringe føden og ikke legevakta (de gjør jo ingeting! )

Lykke til <3
 
Jeg hadde også ringt føden. Legevakta ber deg enten ta en paracet eller ringe føden uansett. Heller være veldig masete enn å angre på at man ikke ringte den ene gangen...
Håper det bare er vanlig vondt du har og at det er falsk alarm! Masse lykke til :)
 
Back
Topp