Sterke kramper i livmor etter innsett

Vanlig

Andre møte med forumet
Hei,

Vi tar vårt 4.forsøk nå. Jeg er på dpo 8, det ble satt inn en fin blasto på onsdag.

Jeg pleier å kjenne sterke kramper i livmor før mensen , ca en uke før. Det skjer i hvert fall siste 20 år. Og etter hvert ivf forsøk kjenner jeg akkurat samme kramper ( av og til sterkere enn vanlig) og etter det kommer mensen og forsøket er negativt. Nå opplever jeg det samme. Det var litt stille etter innsett i 2 dager, men fra i går kom krampene igjen. Så jeg regner at det er tegn på at mensen kommer og at dette forsøket er også negativt

Jeg har spurt klinikken om det og de sier at det er helt normalt og det kan også være bivirkning fra Lutinus, men mest sannsynlig det er tegn på mensen.

Har noen opplevd det samme? Takk

Hei,

Vi tar vårt 4.forsøk nå. Jeg er på dpo 8, det ble satt inn en fin blasto på onsdag.

Jeg pleier å kjenne sterke kramper i livmor før mensen , ca en uke før. Det skjer i hvert fall siste 20 år. Og etter hvert ivf forsøk kjenner jeg akkurat samme kramper ( av og til sterkere enn vanlig) og etter det kommer mensen og forsøket er negativt. Nå opplever jeg det samme. Det var litt stille etter innsett i 2 dager, men fra i går kom krampene igjen. Så jeg regner at det er tegn på at mensen kommer og at dette forsøket er også negativt

Jeg har spurt klinikken om det og de sier at det er helt normalt og det kan også være bivirkning fra Lutinus, men mest sannsynlig det er tegn på mensen.

Har noen opplevd det samme? Takk
Hei ❤️ jeg opplevde det samme etter innsett i desember og da ble jeg gravid men mistet i januar, så for meg var det et positivt tegn og samme sa klinikken, at det ofte var et godt tegn ❤️

Hei ❤️ jeg opplevde det samme etter innsett i desember og da ble jeg gravid men mistet i januar, så for meg var det et positivt tegn og samme sa klinikken, at det ofte var et godt tegn ❤️
Hei, takk for svar :Heartred
Men opplever du det samme hver mnd før mensen eller det var kun ved ivf behandling ?
Jeg håper at det er godt tegn :smiley-angelic001

4 forsøk. 2 ganger pos test men 1 graviditet. Kramper og blødning hver gang.
Siste gang var kraper ekstremt vonde, er 28+ i dag. Jeg tok paracet flere ganger om dagen bare å overleve.

For meg har pms og tidlig graviditet samme symptomer :bag: Skikkelig frustrerende i prøveperioder.

Liten oppdatering, hvis noen blir interessert i denne tråden. Mensen kom idag tidlig. Det var litt blødning i to dager før og så tok det seg opp til vanlig menstruasjonen. Kjenner kroppen min veldig godt så det var forventet for en uke siden. Vi gir aldri opp så skal planlegge et nytt forsøk :Heartred

Back
Topp