"sterke barn"...

mille.

Gift med forumet
Har deres barn begynt å løfte seg etter armene?
Det gjør malin, går ikke ann å ta henne i hendene uten at hun prøver å dra hele seg opp etter hendene.
Det er jo litt skummelt, hun er jo bare 2mnd... lar henne bare løfte seg pitte litt opp fra bakken.

Hun virker jo så sterk, også strekker hun ut beina hele tiden som om hun vil stå...
denne jenta er jo gærn.....[:)][&:]

gullet mitt også prøver å strekke ut beina som hun vil stå når jeg holder henne på fanget og det er kjempe bra,men løfter ikke seg etter armene pgv at hun liker ikke å ligge på magen

Kine er 11uker og gjør akkuratt det samme.
Hun elsker å bli holdt i armene og draaaaar seg opp. Tror ikke det gjør noe så lenge dem holder hodet sitt og ikke det henger å slenger. hehehe

Jeg har henne også mye liggende på magen slik at hun må "jobbe" litt. Dette er bare bra sier helsesøsteren. Men etter en liten stund blir hun lei og sint så da snur jeg henne igjen. Men hun løfter seg bra opp.

Her i huset har vi også en sterk liten gutt..Når han ligger i armkroken tar han i fart for å reise seg opp og han komemr ett stykke før han ikke klarer mer...Han strekker ut beina og vil stå på fanget og når han ligger på magen klarer han og reise seg opp litt og trekker beina under magen...tror han kommer til å krbbe tidlig!!

Leah er også kjempe sterk!! ;) Løfte hodet gjorde hun med en gang etter at hun kom ut.. Samme dag hun var født la vi henne litt på magen med hodet hennes til ene sida.. Da klarte hun jammen meg å løfte det opp og snu det til andre siden.. Flere gang byttet hun side! (moro å ha det på video, ja![:D]) Løftet opp hode og skuldre fra før ho ble 2 uker! og når hun ikke vil ligge på magen lenger, snur hun seg elegant over til ryggen igjen.. :) (gjorde det fra 12 dager gammel..) Men å strekke bena blir litt vanskelig, da.. Har jo gips.. :) Men bena går som noen trommestikker.. hehe.. og løfter dem MASSE! Så kan ikke ta øya bort fra a når hun ligger på stellebordet i allefall!! Vet jo aldri hva ho kan finne på.. hehe

Lurer på om mars '07 babyer er noen muskelbunter alle sammen..? Leah skal bli fotballspiller og snowboard-kjører! hehe..

ja her så prøver han og å løfte seg opp etter armene. og når han ligger på magen så er han veldig ivrig å holde hodet oppe og ser seg rundt.

Back
Topp