Sterk svettelukt

MammaMassør

Glad i forumet
Er det bare meg eller?
Syns jeg «stinker» mannesvette. Dusjer hver dag og vasker med dusjolje så det er ikke det at jeg ikke er ren.

Evt noen som har gode forslag til deo som funker, men som er uten skadelige stoffer?

Jeg hadde det samme problemet, og det hjalp skikkelig å bytte lukt på deo. Men det er nok kun du som kjenner det, i likhet med meg. Jeg var bortpå gubben hele tiden å fikk han til å sniffe men han lukta bare deodoranten så det var nok bare en reaksjon på "pre-gravid"-lukta :hilarious: Jeg holdt på å bli gaaaaaal!

Tips til deo har jeg dessverre ikke, for jeg bruker bare vanlig butikkjøpt deo :)

Jeg hadde det samme problemet, og det hjalp skikkelig å bytte lukt på deo. Men det er nok kun du som kjenner det, i likhet med meg. Jeg var bortpå gubben hele tiden å fikk han til å sniffe men han lukta bare deodoranten så det var nok bare en reaksjon på "pre-gravid"-lukta :hilarious: Jeg holdt på å bli gaaaaaal!

Tips til deo har jeg dessverre ikke, for jeg bruker bare vanlig butikkjøpt deo :)

Godt å vite at vi er flere. [emoji23][emoji85]

Jeg bruker biotherm deo. Synes den er veldig god. Koster litt å kjøpe, men den er veldig drug. Jeg bruker den hver dag og jeg har den leeenge :-)

Jeg bruker biotherm deo. Synes den er veldig god. Koster litt å kjøpe, men den er veldig drug. Jeg bruker den hver dag og jeg har den leeenge :-)

Den har vel allergifremkallende konserveringsmiddel i, så jeg får bare se litt rundt. Tidligere har jeg brukt krystalldeo.
Den har vært helt super. Men nå er det ikke nok lenger. [emoji23] Ikke for gravidenesen min iallfall. [emoji13]

sleit litt med det samme et par uker her. bytta til deodoranten MILD fra dr.Greve. men den stinka jo enda verre. så etter brekninger av lukta så måtte jeg jo bare finne nye klær og få vaske av meg den grusomme lukta. lukta sånne såpestykker som vi hadde før. heeelt forferdelig. kan ikke gå rundt med såpestykker under armene. men vips. nå lukter jeg ikke lenger :)

Back
Topp