Sterk skyggestrek make sure…

StellaStjerna

Flørter med forumet
8dpo idag, test med første urin ble negativ, test med 2. urin ble svak positiv? Ventet 2t til og tok ny, å den var blenda… blir så frustrert over sånne sterke skygge streker.. vet det er tidlig, bare lei

Bildet av skyggestreken

Vedlegg

• IMG_1578.png
    IMG_1578.png
    1,5 MB · Visninger: 263
  • IMG_1574.jpeg
    IMG_1574.jpeg
    254,3 KB · Visninger: 264
  • IMG_1575.jpeg
    IMG_1575.jpeg
    357,3 KB · Visninger: 263
Ville prøvd med en CB eller noen andre strimmel tester, jeg pleier å bruke de noen ganger andre typer fra apoteket, eller CB ved skygge som regel ender det opp positivt, kan legge ved bilde av min test tatt i desember i fjord.

20231230_102510.jpg

Håper at det er tilfellet ja, 6-7 dager fortsatt så veit det er tidlig, ville bare ha ut litt frustrasjon over sterke skyggestreker som sikkert mange opplever :(
Da ville jeg ventet litt nærmere mens og sett, jeg pleier få positiv test dagen mens skal komme eller ca 1 uke etter den skulle vært til stede :)

8dpo idag, test med første urin ble negativ, test med 2. urin ble svak positiv? Ventet 2t til og tok ny, å den var blenda… blir så frustrert over sånne sterke skygge streker.. vet det er tidlig, bare lei

Bildet av skyggestreken
Jeg ser tydlig en strek, håper det er babystrek :) jeg har ikke opplevd så tydlig skyggestrek på disse testene.

Fikk en tilsvarende «skyggestrek» nå med 4t hold så kanskje 2t ikke holdt istad med den testen som ble blenda? Er tross alt bare 8dpo.. Vet ikke, litt redd for å håpe men morgen dagen vil jo vise et bedre resultat uavhengig :)

Igår så fortsatte det med blanding av svakere skyggestreker og helt blenda :(10 dpo idag, testen idag tidlig så kom det en svak rosa strek å holdt seg synlig LENGE så var helt sikker på at dette var dagen hvor den ble positiv, helt til den ble blenda etter den var tørka:rolleyes: tok en ny 1t senere som også var blenda så kjipt men sånn er det vel:confused:

Har også hatt samme problem med makesure sine tester. Fikk en svaaaak strek (mulig skyggestrek) i går på morgen. Men i dag var testen helt blenda. Tok riktignok testen i dag etter jeg hadde drukket 1 liter vann da Er mellom 11-13 DPO.
IMG_6383.jpeg

Har også hatt samme problem med makesure sine tester. Fikk en svaaaak strek (mulig skyggestrek) i går på morgen. Men i dag var testen helt blenda. Tok riktignok testen i dag etter jeg hadde drukket 1 liter vann da Er mellom 11-13 DPO. Vis vedlegget 434042
Har fått mange sånne skyggestreker på make sure :-( har tatt tidlig babyplan test på samme urin som har vært blenda

Back
Topp