Sterk nok strek?

Horus09

Glad i forumet
Juligull2021
Julilykke 2023
Hei, dette er første gang for meg så sorry hvis jeg stiller noen "dumme" eller åpenbare spørsmål :shy::hilarious: men ikm var igår, og har fått stigende tester siden 11 dpo. Denne testen på bildet tok jeg idag morges, er det vanlig styrke på den? Burde den vært sterkere ?? (Bilde to er stigningen på testene)
 

Vedlegg

  • 20201108_080446.jpg
    20201108_080446.jpg
    15,6 KB · Visninger: 107
  • 20201108_093402.jpg
    20201108_093402.jpg
    40 KB · Visninger: 107
Syns de ser kjempefine ut! :)
 
Tror det beste du kan gjøre er å slutte å teste. Det der er kraftigere strek enn jeg hadde tror jeg. Du er jo difinitivt gravid, og måling av hCG er umulig/ingen fasitsvar med strimmeltester :happy: Blodprøver er det eneste som gir deg et svar
 
Dette ser ut til å være en perfekt stigning! :) Gratulerer! :Heartred
 
Tror det beste du kan gjøre er å slutte å teste. Det der er kraftigere strek enn jeg hadde tror jeg. Du er jo difinitivt gravid, og måling av hCG er umulig/ingen fasitsvar med strimmeltester :happy: Blodprøver er det eneste som gir deg et svar
Skal til legen å ta blodprøve på onsdag eller torsdag :happy: Er vel veldig individuelt hva hcg ligger på rundt 5+0, ikke sant ?:)
 
Skal til legen å ta blodprøve på onsdag eller torsdag :happy: Er vel veldig individuelt hva jeg ligger på rundt 5+0, ikke sant ?:)
Ja, slik jeg har forstått det er det økningen fra blodprøve til blodprøve med ca. 48 t mellomrom som har noe å si :)
 
Back
Topp