Sterk mørk urin?

Sjefsmamma

Elsker forumet
Etter at jeg ble gravid har urinen blitt mye mørkere og lukter mer, uansett når på døgnet og jeg har ikke endret drikkevanene noe, har alltid drukket 3-4 glass vann + 1  glass juice + ca 1 urtete pr dag...så skjønner ikke helt, er det et gravidtegn bare eller? Har ingen tegn på urinveisinfeksjon men skal uansett til legen på mandag så da leverer jeg likegodt urinprøve og får det sjekket. Har ikke hatt sånn i de andre 3 graviditetene mine...

Og kombinert med mye utflod også,...merkelig..

Har ikke merket noe særlig til det selv, men tror det er ganske vanlig :) Men er jo greit å levere en urinprøve for å være på den sikre side når du uansett skal til legen :)

Du drikker jo ikke akkurat mye... Kanskje litt mer vann ila dagen hjelper på? Husk at du er sirkulasjonen for både deg og spiren din :)

Du må drikke så mye at det er klart i doskåla når du har tisset. Morgenen er jo annerledes men merker selv at jeg må drikke mye mer nå enn normalt..

Ja jeg får begynne å drikke mer..men syns det er rart at jeg plutselig må drikke mer enn vanlig for å få lys urin...men men, bare sunt med vann da :-)

Kjærringråd sier at mørk urin tyder på gutt, for den som tror på det :-)

hehe....greit å vite, blir gutt nr 3 på meg da i tilfelle :-D gøy :-) 

Men tror nok ikke på akkurat den der nei..hehe

Back
Topp