Sterk kvalme igjen. Flere her?

makapooh

Blir kjent med forumet
Jeg har begynt å ha sterk kvalme igjen nå på slutten.
Flere i samme båt som meg? :dead:
Slapp unna denne kvalmen i mitt forrige svangerskap, men nå holder den meg våken på natten.
 
Jeg har begynt å ha sterk kvalme igjen nå på slutten.
Flere i samme båt som meg? :dead:
Slapp unna denne kvalmen i mitt forrige svangerskap, men nå holder den meg våken på natten.
Kan det være sure oppstøt? Jeg har det tidvis nå pga sure oppstøt. Omeprazol tabletter hjalp meg masse. Ellers hadde jeg aldri fått sove. Har du også sjekket urinen og blodtrykket etter at det startet?
 
Kan det være sure oppstøt? Jeg har det tidvis nå pga sure oppstøt. Omeprazol tabletter hjalp meg masse. Ellers hadde jeg aldri fått sove. Har du også sjekket urinen og blodtrykket etter at det startet?

Nei, de sure oppstøtene har gitt seg på meg. Heldigvis.
Nå er det bare kvalme og dårlige matlyst.
Ja, på blodtrykk, urin og blodprøve etc. var alt normalt.
 
Nei, de sure oppstøtene har gitt seg på meg. Heldigvis.
Nå er det bare kvalme og dårlige matlyst.
Ja, på blodtrykk, urin og blodprøve etc. var alt normalt.
Så bra at blodtrykket osv er bra, men kjipt med kvalmen. Håper det bedrer seg, men hørt at det er ett tegn på at fødsel nærmer seg ;)
 
Får noen perioder med kvalme ja, og har brekt meg flere ganger den siste uka. Min teori er at baby sparker hardt borti noe mens fordøyelsessystemet er «fullt», sånn at det kjennes ut som alt kommer opp igjen. Jeg har jo ikke kasta opp en eneste gang i løpet av mine to svangerskap, men forrige helg var det nært altså :hilarious: spratt opp fra senga og sprang til badet, men kasta ikke opp :angelic:. Tenk om det hadde vært første oppkast i svangerskap liksom. Nesten 39 uker ut i det siste svangerskapet mitt :rolleyes:
 
Her har kvalmen meldt seg igjen også. Jeg kan våkne av det på natta. Har funnet ut at det hjelper å spise :happy: Så en banan på nattbordet, eller å sitte på kjøkkenet med en brødskive har blitt fast prosedyre den siste tiden.
 
Jepp:depressed: Spesielt hvis jeg er sliten og er stort sett kvalm hver kveld.. matlysten er heller ikke på topp, så spiser det som frister..
 
Back
Topp