Sterk, eller bare unormal?

kikister

Forelsket i forumet
Småen min er ganske sterk av seg. Såpass at hvis du sitter med han på fanget, så setter han seg gjerne opp av seg selv (vil jo helst sitte mer rett kan skjønne...).
Er litt bekymra for om det er noe galt (er vel ikke vanlig at 2 mnd. gamle småtasser skal greie noe sånt?), eller om han bare er sterk.

Oi, det er imponerende:) Kan desverre ikke svare på spørsmålet, så håper noen andre kan:)

Minien min er også ganske sterk, han løftet hodet når han lå flatt ut på magen min rett etter fødsel. Vet ikke helt om det er vanlig, men jeg ble nokså stolt iallefall [:D]

Aner ikke...Unger er jo sååå forskjellige...Saga Victoria er veldig gira på å løfte seg opp når hun ligger på ryggen,på brystet mitt.Men,det stopper der hehe.
[8D]

Samme gjør mini her i hus. Han og er kjempesterk og både HS og fysio nevner det hele tiden. Men vi har vært hos fysio med gutten våres senest i dag, og fått beskjed at hvis han prøver å sette seg opp med å løfte opp hode/skuldrer så skal jeg presse bena opp mot magen. (du holder en arm under knærene hans og presser dem opp mot magen). Da vil du forhindre at han klarer å komme seg opp. For di søte små har ikke sterk nok rygg til å sitte uansett hvor mye di vil.. 

Samme gjør snuppa [:D] Unormalt? Tviler sterkt!
Er nok ikke noe galt i at dem er sterk [;)]

ORIGINAL: Cec*

Samme gjør mini her i hus. Han og er kjempesterk og både HS og fysio nevner det hele tiden. Men vi har vært hos fysio med gutten våres senest i dag, og fått beskjed at hvis han prøver å sette seg opp med å løfte opp hode/skuldrer så skal jeg presse bena opp mot magen. (du holder en arm under knærene hans og presser dem opp mot magen). Da vil du forhindre at han klarer å komme seg opp. For di søte små har ikke sterk nok rygg til å sitte uansett hvor mye di vil.. 

Takker for tipset, det må prøves ut [:)]

Her er han såpass at han blir SINT hvis han ikke får komme opp å sitte..
Tidlig? Ja! Får han sitte litt? Ja! [:D]

Back
Topp