Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt! Du eller mannen som er sterilisert?10 minutter etter.. whaaat!! Det må da være noe!?
Jeg er sterilisert for litt over 3 år siden. Har angretOjj, disse ser positive ut, hiv deg rundt å kjøp en digital med uker..
Men hva er historien her? Hvem er sterilisert? Han eller du?
Jeg er sterilisertDefinitivt! Du eller mannen som er sterilisert?
Jaa tenker jeg også! Stor sjangse det kan ende i EXU da, siden jeg er sterilisert. Men håper virkelig ikke det.Disse ser definitivt positive ut!
Ja det er sant, litt skummelt det, kanskje greit å ta kontakt med legen tidlig. Håper virkelig den har funnet veien til rett plass og gror seg stor og sterk der.Jaa tenker jeg også! Stor sjangse det kan ende i EXU da, siden jeg er sterilisert. Men håper virkelig ikke det.
Får enda positive tester, men med minimalt økning desverre. Kan være exu. Lege nesteHvordan går det?
Har idag fått svar på blodprøver.Hvordan gikk det?
Oj! Det er godt gjort når du er sterilisert Håper det ikke er exuHar idag fått svar på blodprøver.
16 desember hcg 98
18 desember hcg 231
Er idag 5+3 ut ifra sist mens, aner ikke når EL var. Er fordobling i hcg såå vi vet enda ikke hvor det ligger. For tidlig å se på en eventuelt UL. Så fortsetter med hcg måling
Oj, så spennede. Håper det går riktig veiHar idag fått svar på blodprøver.
16 desember hcg 98
18 desember hcg 231
Er idag 5+3 ut ifra sist mens, aner ikke når EL var. Er fordobling i hcg såå vi vet enda ikke hvor det ligger. For tidlig å se på en eventuelt UL. Så fortsetter med hcg måling