Makko med 3 gull
Gift med forumet
Er i uke 35 nå, er det for tidelig å begynne å sterilisere smokk, pumpedeler etc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer også på det......Er i uke 35 nå, er det for tidelig å begynne å sterilisere smokk, pumpedeler etc?
Jeg skal ha med pumpa mi på sykehuset også (fikk ikke låne sist)Lurer også på det......
Ville hvertfall sterilisert et par smokker som jeg vil legge klar i fødebagen....
Jeg tenker at nå er du kommet så langt (og du har vel pleidd å føde før tiden også hvis jeg ikke husker feil? ), så må det vel snart gjøres?Jeg skal ha med pumpa mi på sykehuset også (fikk ikke låne sist)
Samme herTror ikkje det er sterile om 5 uker da eg tar det når eg kommer hjem fra sykhuset. Mulig eg kokker ein smokk til fødebaggen når fødselen er rett rundt hjørne
Smokk har ikke vi begynt med så tidelig heller, men sist trengte jeg pumpe på sykehuset men en sur sykepleier kunne ikke se behovet da jeg umulig kunne ha fått melk. 4 timer etterpå pumpet jeg 400ml etter amming (hjemme)Tar ikke med smokk på sykehuset så sterilisering av smokker tar jeg når vi kommer hjem