Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vasker flaskene i oppvaskmaskina og det er sjeldent vi husker på å sterilisere dem.
Vi koker opp vann i vannkoker, og når vi trenger det varmer vi det til 40 grader (har termostat). Koker også opp ei flaske som vi setter i kjøleskapet sånn i tilfelle det plutselig er tomt og ungen hyler på mat NÅÅÅ
Tenkte litt på det; blir flaskevann kokt før tapping? Imsdal og slikt?
3 år ja..... Noen hs er virkelig hysteriske.Drikkevannet koker vi har en flaske med kaldt kokt vann i kjøleskapet så koker jeg vann med vannkokeren og blander 40/60 så er flasken riktig temp på ett blunk flaskene.. Har blitt litt slappere der, men gjør det innimellom vasker på høyeste temp i oppvaskemaskin... Selv om min helsesøster mener at jeg fortsatt skal koke flaskene til min på 3 år om di har vært brukt til melk på grunn av at melkebakterier er andre bakterier enn det di får i seg ved å putte ting i munn... Men jeg har dessverre mye annet å bruke tiden på Slutta vel å koke hver dag rundt nå sist også, og ingen skade skjedd
3 år ja..... Noen hs er virkelig hysteriske.
Sikkert godt ment , men det er som du sier - man har andre ting å bruke tiden på. Og bakterier er ikke til å unngå uansett. Jeg tror at litt bakterier bare er sunt og kan hjelpe til å bygge opp et immunforsvar med tiden. Merker at det er litt forskjell fra hs til hs, noen anbefaler ditt, og andre datt. Til syvende og sist er det heldigvis vi som avgjør hva som et best for vårt barn. Jeg liker å få råd og veiledning, men noen ganger går de inn ene øret og ut det andre.