Sterilisering?

Rustad90

Glad i forumet
Er det noen her som vet hvordan reglene er for det? Tenkte at hvis det blir ks denna gangen og så kan dem vel fikse det når dem først er der inne? :p

♡ mamman til Emilie og lille julegaven ♡

Tror en må være 25 år

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Har tenkt på det samme selv! Mener du kan be om det :) men vet ikke, må jeg sjekke opp:)

Jente født 02.06.10
App taster :)

Har vurdert det samme og det stemmer at du må være 25 eller ha medisinske grunner mener jeg det heter.

Hvis 90 er årstallet du er født så er det gjerne litt ungt å få gjennomført noe sånt ja :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Hvis 90 er årstallet du er født så er det gjerne litt ungt å få gjennomført noe sånt ja :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
Hun blir jo evt 25 neste år da:) vil tro det bestemmes av andre grunner også.

Mannen her skal gjøre det etter denne blir født. Det blir vår 3 og siste. Skulle egentlig ikke blitt gravid nå som jeg gikk på ppiller og har en som blir 1 år neste uke. Men er likevel velkommen! :) vi er 25. Så regner med at det ikke er noe problem at han steriliserer seg! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg går med nr2 nå og skal IKKE ha fler.. vil gjerne amme lenge og da kan jeg ikle bruke ppiller . For ikke å snakke om hvor VONDT det er å gå gravid... :/

Jeg går med nr2 nå og skal IKKE ha fler.. vil gjerne amme lenge og da kan jeg ikle bruke ppiller . For ikke å snakke om hvor VONDT det er å gå gravid... :/

Kan du ikke prøve minipille mens du ammer? :-)
Kanskje du kan sende en søknad eller noe?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan du ikke prøve minipille mens du ammer? :-)
Kanskje du kan sende en søknad eller noe?

Hdde minipille sist og endte med å miste all næringa i melka mi :/

Hdde minipille sist og endte med å miste all næringa i melka mi :/

Åh nei det er jo ikke bra! har eg ikke hørt om :-/ nei da funker jo ikke det :-/ selv merka eg ikke noe til minipilla sist :-)

Åh nei det er jo ikke bra! har eg ikke hørt om :-/ nei da funker jo ikke det :-/ selv merka eg ikke noe til minipilla sist :-)

Nei så blir ingen prevansjon før jeg er ferdig å amme..

Back
Topp