Sterilisering!!

Gunn Merete

Elsker forumet
Nån som vet ka det koste?
Og tar det lang tid???

hei! tar ikke lang tid å sette inn tror jeg!
tror en hormon spiral koster mellom 1000-1500 kr..kobber spiralen er billigere!!!

hihi...
spiral og sterilisering e vel to forskjellige ting....[:D]

unnskyld!!!!
er nok litt trøtt ennå....leste litt feil kan man si[&:]

Fy faen!
Da får gubben sterilisere sæ om han absolutt ikke vil ha flere unga!
Ikke faen om om æ har tenkt å hive 6000 kr ut av vinduet på den måten!

har de ikke gjort om slik at det har blitt samme pris til menn og damer??Om det ikke er gjort enda så skal det gjøres om. Var på nyhetene for ca 6 mnd siden

ORIGINAL: Trine82

og menn kan jo reoperere om de plutselig angrer seg, det kan ikke jentene.

Kan de virkelig det altså?? [:-]

Sykt dyrt å sterilisere seg altså!!! [:-] Kan det være? Vil de ikke at vi ikke skal få flere barn? [8|][8D]

Ville bare få sagt det, så flere vet det...
Ei venninne av meg måtte opereres etter fødselen. (par uker ettrpå) for fjerning av en vandrende spiral, og når hun ble innlegt så tipset jeg henne om å streilisere seg, samtidig. For en kan ikke bli belastet med 2 egenandeler fra sykehuset, kun den ene, førstnevnte.
Så når de fjerna den vandrende spiralen, så steriliserte hun seg i samma inngrepet. Sparte de 6000 kr. [;)]

Det er en jobb mannfolka for ta. Det er både mindre smertefult og raskere for de å gjøre det.

ORIGINAL: lakerol

Det er en jobb mannfolka for ta. Det er både mindre smertefult og raskere for de å gjøre det.

revelsebelt også til de[;)]
dessuten blir vi avhengi av og spise østrogen piller da

varierer kanskje fra kommune til kmmune, men her koster det 1500 kr for menn. Raskt gjort. Kvinnfolk kan gjøre det i forbindelse med annen operasjon eller fødsle/keisersnitt-da blir det ikke så dyrt

Skal liksom ikke ha flere unga, så å ta det i forbindelse med keisersnitt blir litt vanskelig..., ikke har æ nåkka anna skavanka heller[&:]

Nei faen!

....[&:]

Back
Topp