Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er sant. Fins flere måter å gjøre det på også, og det varierer hvor sikkert det er. Samme gjelder for menn.
Det er ikke 100% sikkert. Ta en test, så får du svaret der.
Jeg bor langt ute i ødemarka, så dårlig med apotek i nærheten. Men må vel prøve å komme meg til byen en dag å kjøpe meg en test likevel da.
Kan vokse sammen hos kvinner, de fjerner bare en liten bit av egglederen. Har lest om en ny metode der de setter inn noe i egglederne, og det tar 3 mnd før det fungerer.Ja, med menn er jeg klar over at det kan vokse sammen igjen og sånn. Men ikke hos kvinner, for jeg trodde de fjernet egglederen hos oss.
Jeg har vært kvalm, svimmel, kasta opp i snart en måned og kjenner jeg får litt panikk av tanken akkurat nå. Jeg hadde bare en eggleder da jeg ble sterilisert og vi bruke tilsammen nesten 8 år på barna vi har, så jeg tviler på at det er noe sånt, men kjenner som sagt jeg fikk litt små panikk når noen fleipet med at jeg er sikkert gravid.
Jeg bor langt ute i ødemarka, så dårlig med apotek i nærheten. Men må vel prøve å komme meg til byen en dag å kjøpe meg en test likevel da.
Nei det er ikke sikkert. Ei her vi bor ble plutselig gravid når hu var i 40 årene. De kan vokse sammen som hos menn. Mener de gjør det samme med begge kjønn og bare klipper. Man skal jo kunne reversere det
Veldig mange matbutikker selger rfsu sin test nå også. Ellers er det jo enkelt å bestille på nett, men må jo vente noen dager på posten da.
Bestill på nett. Får testen innen 2-4 dager. F. Eks: www.billigetester.no
Diskret innpakket, kommer rett i postkassa.![]()
De fleste sykehusene i dag fjerner ca 1 cm av egglederen når en kvinne steriliseres og da kan de i teorien ikke vokse sammen igjen, kuttes de bare er det en bitte-bitte-bitte-ekstremt-bitte liten mulighet for at de kan muligens kanskje gjøre det...Sto i papirene jeg måtte skrive under på at "jeg er kjent med at inngrepet ikke kan reverseres og bla bla bla".
Og i følge gynekologene er det kun hos mannfolka det kan reverseres, så viss vi hadde den minste tvil, så burde mannen gjør det i stedet.
De fleste sykehusene i dag fjerner ca 1 cm av egglederen når en kvinne steriliseres og da kan de i teorien ikke vokse sammen igjen, kuttes de bare er det en bitte-bitte-bitte-ekstremt-bitte liten mulighet for at de kan muligens kanskje gjøre det...
En kvinne som er sterilisert kan fint bli gravid igjen siden hun fremdeles har eggløsning.
Man må bare hente ut egg, befrukte og sette inn igjen, IVF..