Hvor lenge steriliserer dere flaskene? Noen sier 3mnd og andre sier 6mnd. Samme med fast føde, når tenker dere å starte? Noen sier fra 3mnd, noen 4 og andre 6mnd! Blir å forvirra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flasker vet jeg ikke med, men tenker begynne fast føde fra 4 mnd. Men når msn sksl begynne med en teskje, er msn vel ikke på ett fullt måltid før 6 mnd
Jeg gjør ikke det slutta rett før 3 mndKoker/steriliserer dere flaskene enda ? Eller når slutter dere med det ?
Husk at smokkene på flaska ikke skal over 65graderJeg vasker alt i oppvaskmaskinen som har et eget program for flasker o.l. og da blir det vasket på en litt høyere temperatur enn det som er vanlig
Men de tåler jo koking?Husk at smokkene på flaska ikke skal over 65grader
Ja, vet! Men kanskje det blir forskjell på 100grader i 5 min enn over 65 i over en time .. Det står på pakka når man kjøper flaska at de ikke skal over 65grader i maskinaMen de tåler jo koking?
Åja, sånn ja. Jeg er ikke så flink å lese på pakken ser jeg. heheJa, vet! Men kanskje det blir forskjell på 100grader i 5 min enn over 65 i over en time .. Det står på pakka når man kjøper flaska at de ikke skal over 65grader i maskina
Hihi fort gjort!Åja, sånn ja. Jeg er ikke så flink å lese på pakken ser jeg. hehe