Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer helt an på hvor hast et haste KS er.Tror ikke det kan skje ved et hastesnitt da alt er hast.
Ja, det kan det, men det er ikke noe de gjør impulsivt. Et hastesnitt innebærer lite forberedelse (såvidt jeg vet skal det vel skje i løpet av 5 minutter?), og da blir det lite forberedelse til å planlegge sterilisering. Det krever litt andre forberedelser enn å hente ut et barn.Kommer helt an på hvor hast et haste KS er.
Dersom det er viktig å få ungen fort ut så vil jeg ikke tro det er noe problem siden dette gjøres etter ungen er ute...
Et hastekeisersnitt gir litt tid til forberedelse (ca 30 minutter), men med et katastrofekeisersnitt derimot trykker de på alarmknappen og barnet må ut med en gang Hadde det ikke vært for at jeg las forskjellen her inne på forumet når noen diskuterte hadde jeg ikke visst det jeg hellerJa, det kan det, men det er ikke noe de gjør impulsivt. Et hastesnitt innebærer lite forberedelse (såvidt jeg vet skal det vel skje i løpet av 5 minutter?), og da blir det lite forberedelse til å planlegge sterilisering. Det krever litt andre forberedelser enn å hente ut et barn.
ahaEt hastekeisersnitt gir litt tid til forberedelse (ca 30 minutter), men med et katastrofekeisersnitt derimot trykker de på alarmknappen og barnet må ut med en gang Hadde det ikke vært for at jeg las forskjellen her inne på forumet når noen diskuterte hadde jeg ikke visst det jeg heller
Ingen anelse om det går an med sterilisering under hastesnitt, men tviler på at det går under katastrofesnitt.
Men jeg vet ikke, altså.