Sterilisator

Skoen92

Elsker forumet
MayDay2021
Novemberfnuggene 2023
Kva er å foretrekke blant alle sterilisatorane? Mikro, elektrisk...?
Det finst jo så himla mange!

Har sett på Avent 3-i-1 elektrisk dampsterilisator, nokon som kan sei noko om den, eller har andre typar å anbefale?

https://www.jollyroom.no/babyutstyr/mat-drikke/bestikk-servering/sterilisering-oppvarming/philips-avent-dampsterilisator-til-mikro?gclid=Cj0KCQjwyN-DBhCDARIsAFOELTn57kCtoxgw8I7wlLe4yOFvGqSmD1JPkOOg6cbkeQzF1g4_sP1WTu4aAuR9EALw_wcB

Vi har denne fra førstemann og synes den var veldig enkel og grei i bruk. Tok ikke så mye plass og passet perfekt til mikroen vår. Men vi tok den ikke med på reise, da kokte vi heller i kjele der vi var på besøk. Vasket den greit i oppvaskmaskinen regelmessig og kunne sterilisere alt vi hadde i den. Kan ikke kjøpe de høyeste flaskene dersom du skal ha dem stående, men vi hadde ikke behov for de største aventflaskene ☺️

Eneste jeg kan anbefale er å sjekke mål innvendig i mikroen før kjøp, det gjorde ikke vi of den passet ikke :laughing021 Vi endte opp med elektrisk istedenfor ny mikro :laughing005

Hadde den over her til første frøkna. Men endte opp med å full amme, og hun nektet flaske eller smokk. Så de få gangene jeg trengte noe sterilt var det mye enklere å koke det og la det lufttørke.

Kva er å foretrekke blant alle sterilisatorane? Mikro, elektrisk...?
Det finst jo så himla mange!

Har sett på Avent 3-i-1 elektrisk dampsterilisator, nokon som kan sei noko om den, eller har andre typar å anbefale?
Vi har den 3-i-1 elektriske fra avent, og er så fornøyd! Bare setter det inn, slår på og så gjør den resten selv, ikke noe å passe på eller ta tid på :) Får plass til mye, og går raskt, kan sterilisere smått og stort.

Vi har og den til mikro :) får plass til mye (jeg pumpet mye de første 8 ukene pga sugesvak baby)

Back
Topp