Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016 27 Okt 2016 #1 Når slutta dere å sterilisere flaskene i sterilisatoren? Trengs det en overgang eller slutta dere bare direkte?
Når slutta dere å sterilisere flaskene i sterilisatoren? Trengs det en overgang eller slutta dere bare direkte?
Marres Elsker forumet 27 Okt 2016 #2 Var veldig 'nazi' på det de første mnd, er vel frem til 3mnd som er anbefalt. Sterilisatoren ble deretter gradvis mindre og mindre brukt.
Var veldig 'nazi' på det de første mnd, er vel frem til 3mnd som er anbefalt. Sterilisatoren ble deretter gradvis mindre og mindre brukt.
kristin_2016 Elsker forumet 27 Okt 2016 #3 Kokte vel smokker og sutter+ flasker i rundt 6mnd. det ble vel mindre og mindre fra 3-4 mnd.
Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016 28 Okt 2016 #4 Da er jeg ikke alene ser at jeg bruker heller oppvask maskinen nå. Men bruker sterilisatoren viss jeg må vaske no ekstra på dagtid ( han er nå ti mmd)
Da er jeg ikke alene ser at jeg bruker heller oppvask maskinen nå. Men bruker sterilisatoren viss jeg må vaske no ekstra på dagtid ( han er nå ti mmd)
Ccaa Elsker forumet Sensommerbarna 2016 Sensommerbarna 2019 1 Nov 2016 #5 Vi har dr brown flaskesterilisator og det er så lettvint så kommer nok til å fortsette en stund til. er 3 mnd nå
Vi har dr brown flaskesterilisator og det er så lettvint så kommer nok til å fortsette en stund til. er 3 mnd nå