Sterilisator

Smurfie

Forelsket i forumet
Jeg har desverre ikke fått melk og må innse at tulla blir flaskebaby. Etter noen dager er jeg lei av den evinnelige kokingen.

Hvordan fungerer disse sterilisatorene man får kjøpt? Har avent-flasker, siden frøkna liker de best. Har forstått at det er både elektrisk sterilisator og en man bruker i mikrobølgeovn.

Noen erfaringer?

Jeg har desverre ikke fått melk og må innse at tulla blir flaskebaby. Etter noen dager er jeg lei av den evinnelige kokingen.

Hvordan fungerer disse sterilisatorene man får kjøpt? Har avent-flasker, siden frøkna liker de best. Har forstått at det er både elektrisk sterilisator og en man bruker i mikrobølgeovn.

Noen erfaringer?

Sterilisator er genialt! Vi bruker Avent sin microsterilisator. Da må du har stor nok microovn. Det negative med den er at den tar få flasker av gangen. Den elektriske tror jeg tar 8 flasker av gangen. Uansett hvilken du velger så er det verdt pengene! :-)

På komplett.no har de dampsterilisator til 645 kr ink frakt. Litt dyrt, men på barnas hus koster den 1099 kr :o

Gikk til innkjøp av microsterilisator. Men den er for stor til microen, så må kjøpe ny micro også :p

Kjøpte mikrosterilisator og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte før!! Den har gjort livet lettere :)

Sjekk ut lokale kjøo salg sider, mange som selger slike som omtrent ikke er brukt. Jeg kjøpte min for 50 kroner, var aldri brukt ;) har avent sin microsterilisator.

Back
Topp