Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har avent sin for mikro. Genial sak! Kokte pumpe etc i begynnelsen... Men det er et under at huset ikke brant ned. Jeg satt flasker og pumper på kok og glemte det.... Ammetåke oh yes! Samboeren min er brannmann og var lite begeistret for dette (jeg også selvsagt). Da mikrosterilisatoren kom i hus, var steriliseringen unnagjort på 7 min, alltid rene ting i sterilisatoren, veldig lettvindtSkal du ha dette? Kvifor eller kvifor ikkje?
Jeg fikk en sånn man putter i microen men skal gi den videre. Skal amme så er ikke mye flaskekoking. Hadde et par flasker innimellom og brystpumpa sist som jeg kokte i kjele - no big deal. Og smokker da. Litt skeptisk til at det blir rent bare med damping. Og så er det det med plast i micro - aner ikke hva slags merke det er eller noe...
Æh...ikke kokte... Mikrosteriliserte ved dampAng om smokkene blir rene.... Alt skal vaskes FØR der steriliseres. Kokte smokker morsmelkbegre, pumpe og alt... Storfornøyd![]()
Syns den der var dyr! Og den ser ikke ut som den har plass til pumpe...
Nei, jeg skjønner faktisk ikke hvorfor absolutt alt skal være sterilt? Litt bakterier er bra for immunforsvaret, jeg tror man kan unngå feks allergier om ikke alt er sterilt.. Så klart ting skal vaskes og være rent altså, en liten koking i blandt også. Men dere bruker kanskje ikke sterilisator hver gang, eller har jeg misforstått?